4 Aralık 2010 Cumartesi

bi kedi gördüm sandım

bi kedi vardı bizim sokakta.
doğurdu yaklaşık 3 ay önce.
kedi de sokak kedisine hiç mi hiç benzemiyor.
yavrulardan biri o kadar güzeldi ki...
sonra onu Hakkı abim evlat edindi.
evcilleştirdi.
onun oğlu olunca, kedi kıskandı.
sonra kediyi amcama verdi.
ama amcam hiç mutlu değildi.
sonra karar verildi.
artık kedi benim kediiiiiimmmmm :)
adını maviş koymuşlar değiştiremedim.
oysaki ben lolipop koymak istiyordum.
neyse önemli olan adı değil.
o kadar haşarıki.
mübarek kedi değil aslan yavrusu.
hem ben hayatımda hiç bu kadar yiyen bi kedi görmedim.
kesin soyu kaplanlara falan dayanıyor.
aman soyundan sopundan kromozomlarından banane.
anasından hangi yumurtaları, babasından hangi spermleri aldı kimin umrunda.
artık mavi gözlü benim gibi haşarı zıpçıktı bi kedim var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder