20 Aralık 2010 Pazartesi

Bir kutuda kapalı kaldım sıkıştım bağırsam çağırsam kimse duymaz beni anlayamaz kimse ne yaşadığımı!

herşeyi 4 ay sonrasına alabilsek?
bitse şu salak sınav.
bütün sinir stres aptallıklar bitse.
şimdi küfrediyorum eğitim sistemine.
bizi bu şekilde davranmaya, duygularımızı sömürmeye çalıştığı için.
herşeyden nefret etmemize neden olan şu eğitim sisteminden de nefret ediyorum.
söv söv doyamam!

herşeyi ona göre ayarladığımız için de nefret ediyorum eğitim sisteminden.
aşkımızı, alışkanlıklarımızı, gezmeyi tozmayı herşeyi ona göre ayarlıyoruz.
çok mu mutlu olcam sanki istediğim yeri kazansam.
bütün bu yaşadıklarım o sınavı kazanınca gidecekmi bi yerlere.
silincekmi sanki insanların üzerinde bıraktığımız toz!
raflara kaldırıyoruz arkadaşlıkları, insanlığı!
aşkı bile..
ondan vazgeçmek zorunda mıyım bu sınav yüzünden.
şimdi sinirlerimi bozup saldırmalı mıyım sağa sola.

açsam en rockından bi şarkıyı bağıra bağıra söylesem dinecek mi çektiğim acı!
yok kesmiyor o da kesmiyor içimdeki fırtınaları.
ne yapsam ne etsem şuan olmuyor!
uyusam uyuyamam
ders yapsam yapamam
hiç bişi yapamam!!!!!
lanet olası herşeyden  nefret ettim !!!
hah bide bana yerli polyanna derler gelsin görsün şimdi bunu söyleyenler ne hale geldim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder