20 Şubat 2011 Pazar

Doğmak, Büyümek ve Yaşlanmak sanırım.

Geçenlerde doğum günüm geçti. Diyebilirimki hayatımın en güzel doğum günüydü. Çünkü ilk defa bu kadar önemsenmiş ilk defa sevildiğimi bu kadar hissetmiştim. Yılardır doğru dürüst kutlanmayan doğum günlerime inat bu yıl iki süpriz kutlamayla karşılandım. Hatta üç diyebilirim. Çünkü yoğun sınav temposundan dolayı en yakın arkadaşlarım bir gün sonra kutladılar. Hemde eski dostlarımızı çağırarak.. Eskileri hatırlamak da amma güzelmiş :)
Hatırlamasını en çok istediğim insanlar hatırladı hatta. En çok kalbimi çarptıran olay... Böyle şeyler hissetmeyeli uzun zaman olmuş yeni farkettim.. Şu salak sınava sayılı günler kala bu yoğunluğun, bu stresin arasında şu doğum günüm öyle iyi geldiki bana anlatamam..
Bu sınavdan sonra yapmak istediğim o kadar çok şey varki.. Aslında hep varolan ama sakladığım içimde.. Hepsini yapmaya niyetliyim. Şu kısacık tatile hepsini nasıl sığdıracağımı bilemesemde.. Neyseki sıkı tempolara alışığım. Günün 24 saatini herşeye ayırabilirim :)
Mutluyum şuan aslında stresi saymazsak. Aklıma takılan tek şey umutsuz arkadaşlarım.. Yardım etmeye çalışsamda elimden geleni yapsamda hala umutsuz olmaya devam eden arkadaşlarım.. Her zaman umut vardır, her zaman şans vardır diyorum anlatamıyorum..
Doğum günüm geçti evet artık koccamann harflerle yazacağım bi ONDOKUZ yıl geçti. İnsan genç olduğunu düşünür değilmi ama ben yaşlandım gibi hissediyorum nedense. Aslında olgunlaşmak da diyebiliriz.
Neyse artık ondokuzun içindeyim.
Ve son sözlerim: İyiki varsınız kocaman ailem!
İyiki varsınız dostlarım!
İyiki varsınız tanıdığım ve tanımadığım herkes :)
Ve teşekkürler Allah'ım beni yarattığın için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder