27 Nisan 2011 Çarşamba

Bir Koku, Bir Ses, Bir Bakış, Bir Söz...

Bir koku,
Tek bir koku yeter onun olduğunu anlamaya..
Sevdiğinin kokusu bir başkadır sevgiliye..
Hani bebekler doğduğunda cennet kokar ya,
Anneler bebeklerinin kokusunu taa içine çekerler
Bir annenin bebeğini içine çektiği gibi seviyorum seni...


Bir ses,
Tek bir ses yeter onun olduğunu anlamaya...
Sevdiğinin sesi bir başkadır sevgiliye...
Hani sabah ezanı okunur ya,
Şehrin sessizliğinde inim inim inler..
İnsanın içi huzurla dolar ya,
O huzur gibi seviyorum seni...


Bir bakış,
Tek bir bakış yeter onun olduğunu anlamaya..
Sevdiğinin gözlerindeki bakış bir başkadır sevgiliye...
Hani en yakının komadayken hayata döner,
O ilk gözlerini açtığında en yakını şükreder ya Allah'a.. 
O şükrederken gözlerinde parıldayan ışıklar gibi seviyorum seni..


Bir söz,
Tek bir söz yeter onun olduğunu anlamaya..
Sevdiğinin tek bir sözüyle sadece dünya değil, bütün evren durur sevgiliye..
O konuşsun herkes sussun ister.


Bir arının çiçeğe olan aşkı gibi..
Bir balığın denize olan bağlılığı gibi..
Bir annenin bebeğini sevdiği gibi..
Seviyorum seni..



İşte sen ona yazarsın böyle şiirler. Her gördüğünde titrer tüm vücudun. Aşık tabiriyle "Uçuşur midende kelebekler". Her dokunduğunda ürkersin. Her sözünü gecelerce düşünürsün. O gittikten sonra duramazsın ayakta. Önce bir bardak su içer, sonra deriin bir nefes alıp rahatlarsın. Ama o bilmez ne ona yazdığın şiirleri, ne seni uyutmadığı geceleri, nede o gittikten sonraki halini.. O hiçbişey bilmese bile sen seversin hiç bıkmadan.. Karşılıklı olsun diye değil sadece onu sevmek güzel olduğu için seversin.

"Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum."

          Nazım Hikmet..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder