27 Haziran 2011 Pazartesi

...ve biz kanatlanıp uçarız
en güzel masallara...

beraberken geçen en güzel dakikalarımız bizim masallarımız.. siz benim her zaman yanımdaydınız..en güzel çağlarımın en güzel anılarındasınız.. büyümek, olgunlaşmak dediğimiz dönemde başucumdasınız.. biliyorum mezuniyetimde, nişanımda, düğünümde, çocuğum olduğunda, hastalandığımda ve belki ölüm anımda hep yanımda olacaksınız.. siz hiç eksilmeyin hayatımdan! benim en güzel masallara uçmamı sağlayan kanatlarımsınız siz!

en güzel yaşamı hakeden, sevgi perilerim.. sizi sevdim, seviyorum ve daima seveceğim... :)


23.10.2010


Bu yazıyı yazalı epey bir olmuş. Bunu en yakın iki arkadaşıma yazmıştım. Damlama ve Tubama... Bir resmin altına yazmıştım.. İçimden geldiğince.. Şimdi tekrar okuduğumda ise onlara olan sevgimin hiç eksilmediğini aksine arttığını görüyorum.. Onlarla yaşanan hergünün hayatımın en güzel günleri olduğunu, paylaştığımız şeyin gerçek dostluk olduğunu biliyorum.. Her zaman elleri omzumda destek olduklarını biliyorum.. Ve beni mutlu etmek için çabaladıklarını.. Bir dostun sizin için çırpındığını görmek kadar huzur verici bir duygu yok bu dünyada.. Yanınızda iki meleğinize ekstradan iki melek daha olduğunu bilmek çok güzel.. Umarım herkes bir gün gerçek dostlarını bulur ve huzura kavuşur (: 


En deeerin sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder