13 Temmuz 2011 Çarşamba

Bi tatilim olsun istiyorum bende..

yok yok benim evden çıkıp gitmem lazım bu böyle olmayacak.
sıkıntıdan ölen ilk insan olcam yoksa.
annemde gelsin istiyorum özledim onu.
o gidince hiçbirşey normal gitmiyor.
geçen hafta babam yoktu bir hafta.
sonra babam geldi annem gitti.
bir haftada o yok.
ne bu ya hep birşeyler eksik hayatımda.
sanki eksiklikler azmış gibi.
bağlıyım işte aileme.
annem yoksa eksiğim, babam yoksa buruk..
ablamı özlerim üniversiteden gelsin diye beklerim.
kardeşim iki gün amcama gider, nerde bu öküz özledim derim.
ben ki herşeye mutlu olan, ne hale geldim of.
açıklansın şu lanet olası sınav sonuçları.
yapayım tercihimi, gideyim nereye gideceksem.
savrulmak istiyorum bir rüzgarla bir şehre..
yeni sayfam olsun istiyorum.
kendime konulmuş yasaklarım olsun..
istanbul dar geliyorsun artık bana!
küçülüyorsun gitgide!
rahat bırak artık benide...

Bütün gün bunu dinledim.Sizde dinleyin işte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder