12 Temmuz 2011 Salı

Dedim ya..

duygusallığım üzerimde bu aralar.
belki senin yüzündendir.
kafam çok karışık.
kızarkadaşın karıştırmıştır belki aklımı.
sen onunla mutlu değilsin biliyorum, en azından hissedebiliyorum.
o seni çok sevmiyor bunu da biliyorum.
kestane şekerini sevebilirsiniz ikinizde.
ben sevmem ama bilirsin.
daha uyumlu da olabilirsiniz.
gelecek hayalleriniz benzer belki.
görüşleriniz aynı da olabilir.
ama kalben uyabiliyor musunuz?
umarım uyuyorsunuzdur.
çünkü sen sevmeyi de sevilmeyi de hakediyorsun.
biz yapamadık belki ama siz yapabilin en azından.
mutlu olun..
biliyorum garip kaçtı biraz sözlerim ama böyleyim bende işte.
belki de kıskandım sizi bilmiyorum.
dedim ya duygusalım bu aralar.
yada bilmiyorum.
kıskanmadım belki, ama üzüldüğünü görünce üzüldüm bende.
arkadaşken de iyiyiz senle bilirsin.
hep anladım seni, hep anlarım ben seni..
söyle haketsin sevgini!
dedim ya: sen mutlu ol yeter!

uzaklaşmak istiyorum belki buralardan.
izmir, belki lübnan..
ama uzaklaşmalıyım.
düşüncelerim saçmasapanlarda çünkü.
unutmuştum seni ben çok önce.
hatta aşık olmuştum.
belki hala ona aşığım ben bilmiyorum.
umrunda değilim onun.
o yüzden uzaklaşıyorum ondan, adımlarım geri geri.
kafam karışıkken çok karışığım ben ya.
en iyisi uyumak.
dedim ya: kafam karışık!

iyi gider back to black..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder