15 Temmuz 2011 Cuma

Etiket olcaz iyi mi ?!

bugün sınav sonuçları açıklanacak saat 10da.
yaklaşık 4 saat var.
sabahın körü ve ben uyuyamıyorum.
aklım hep ya'larda..
ya puanım düşük olursa, ya kazanamazsam, ya birşey olursa...
diye devam eden  ya'lar..
bugünden sonra tercih dönemi başlıyor.
derlerki büyük ablalarımız, abilerimiz: tercih dönemi sınava hazırlık döneminden daha stresli daha çetrefilli.
e doğal olarak korkuyor insan.
bir de hiç kendinden emin olmayan bi 'ben' olunca ortada dahada fena.
hiçbirşeyi takmıyormuş gibi görünsemde ben,
içten içe stresliyim.
kabuslarımda hep 'hiiiç takmıyorum' dediklerim.
o yüzden korkuyorum işte.
korkularım gelecek için..
hep insanlara yararlı şeyler yapmak istedim çocukluğumdan beri.
öğretmen olmak istedim hep.
(çocukluğıumda tiyatrocu.)
o zaman neden meslek lisesi? diye sorsanız:
çünkü oks'den sonra bu okulu kazandım.
kayıt olmamam için hiç bir sebep yoktu o zamanlar.
okula 4. olarak girmiştim.
dersaneden 4 tane arkadaşım burayı kazanmıştı.
okulun bahçesi, içerisi falan herşey süperdi.
daha 14-15 yaşınızdasınız ve bunlar sizin gözünüzü boyayan şeyler.
e birde aile büyüklerinden bir müdür yardımcısı da çok iyi okul deyince atladım bende.
ilk tercihlerden hooop kayıt oldum.
pişmanlığım 2. tercihleri yapmamak.
neden mi?
çünkü çevredeki anadolu liseleri hep benim puanımdan düşük puanla kapattılar da ondan.
ama 'kısmet' deyip geçiyorum, yapacak birşey yok.
şimdi tek isteğim: istanbul çevresi biryerin 1. öğretimini kazanmak.
İnşallah kazanırım dostlar, inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder