16 Temmuz 2011 Cumartesi

Her Renkten 'Ben'

Bugün Mor'um ben!
Biraz maviden, biraz kırmızıdan aldım.
Biraz dingin, biraz neşeli..
Ben morken seversiniz beni..

Bugün Sarı'yım ben!
Yalnızca sarı.
Güneşten aldığım sıcaklığım var sadece.
Durgunum ben, bir o kadarda yumuşak huylu.

Bugün Turuncu'yum ben!
Hem kırmızıdan hem sarıdan aldım.
Hem neşeliyim, hem sıcak.
Ben turuncuyken çook seversiniz beni.

Bugün Yeşil'im ben!
Hem maviden aldım dinginliğimi, hem sarıdan aldım durgunluğumu.
Yeşilken ben,
Sevmezsiniz beni.
Suskunluğum üzer sizi.

Bugün Kahverengi'yim ben!
Her renkten aldım.
Aldım almasına ama,
Kahverengiyken anlamazsınız siz beni.
Mutlu görünürüm ama aynı zamanda durgun..
Suskun görünürüm ama sıcağımdır aslında..

Ne renk olursam olayım,
Ben, benim işte.
Olduğum gibi.
Siz böyle olduğum gibi sevin beni...

~ 16.o7.2o11 ~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder