1 Ağustos 2011 Pazartesi

Herşey Çöpe!

Hayatımızda pek çok şey düşünüyoruz kendimizle ilgili. Bazen bu düşünceler o kadar fazlalaşıyorki kafayı sıyırmaya başlıyoruz. Uykumuz kaçıyor, iştahımız gidiyor falan.. Bu tercih dönemi gerçekten zormuş. Benim için aşırı stresli olmasa da bazı arkadaşlarım için öyle. Hele eğitim sisteminin her yıl değiştiği bir ülkede yaşamak daha da zor. Takip etmek neredeyse olanaksız.
Şöyleki: siz şimdi bir hedef koyuyorsunuz, çalışıp çabalıyorsunuz. Sonra sınava girip hedefinize ulaşmanız gereken puanı alıyosunuz. Ardından ne oluyor peki? Sizin istediğiniz fakülteler hoppp diye kapatılıyor. E ne olacak şimdi? Bütün o çabalar, çalışmalar, emekler, paralar boşa mı gitti? Aynen öyle boşa gitti. Peki ne yapacağız?
İşte insan bu noktada sinirlenmemek için kendini zor tutuyor. Yapılacak tek bir şey var: tekrar sınava hazırlanmak. O stresi, çileyi tekrar çekmek... Söylemesi kolay, yaşanması çok zor bir durum...
Bu en yakın arkadaşlarımdan birinin başına geldi. Ve ben ona teselli vermekten başka  birşey yapamıyorum. Kendimi onun yerine koyuyorum ama ne kadar anlayabilirimki? Herşey gönlünce olsun. Seneye herşey istediğin gibi olsun. Canım kardeşim sen herşeyin en iyisine layıksın. Allah Yar ve yardımcın olsun...

1 yorum:

  1. Allah yar ve yardımcımız olsun kardeşim. senin de benim de :)

    YanıtlaSil