14 Temmuz 2011 Perşembe

Öhöm, Öhöm!

dün ben şimdi bi film izledim.
can sıkıntısı işte.
bunalım, sıcak, iş güç..
filmin adı 'Aşkın 500 günü'
tabi bu isimden ne anlıyoruz?
bir aşk hikayesi anlatacak.
filmin başında diyorki anlatan arkadaş: dikkat!bu bir aşk hikayesi değildir.
ben tabi inanmıyorum, çünkü filmin ismi bilinçaltıma yerleşti bi kere.
neyse başlıyo önce esas kızı, sonra esas oğlanı anlatmaya.
işin ilginç yanı önce 290. günden mi ne başlıyor.
ayrılmışlar falan.
bende zannediyorumki ondan sonra barışırlar falan.
sonra 1. günden başlıyor.
iki gün atlıyo böyle rasgele günler anlatılıyor.
sıkıldım izlerken inanın.
çünkü film gerçekten saçma.
neymiş efenim: ilk görüşte aşk falan yalanmış, kadermiş onlar sahteymiş falan..
saçma yani.
boş vakit geçirdim.
hiç önermiyorum. sakın izlemeyin.
öyle işte.. daha kahvaltı yapmadan böyle film izleyince insan güne zinde başlayamıyor tabi.

oysa benim ne hayallerim vardı tatil için.
sınav zamanı yapamadığım herşeyi doyasıya yapacaktım.
'Kazım Mirşan' diye bi tarihçi vardı kuzenimin anlattığı.
sanırım adam kırgızdı.
yada kazak hatırlamıyorum.
onu araştırcaktım.
adam türklerle ilgili süper araştırmalar yapmış çünkü.
zaten bu gidişle tarih okuyacakmışım gibi görünüyor.
hem tarihi de seviyorum.
o zaman ne yapmak gerek?
bugün şu evin temizliğini, bulaşığını bilmemnesini bitirip, araştırmaya koyulmak gerek.
çünkü evde bütün gün yatarak, efenime söyleyim film izleyerek bir yere varılmıyor.
hem gıcık olurum bütün gün evde yatanlara, hem ben aynı şeyi yapmaya başladım.
olmaz böyle tutarsızlık.
neyse dostlar, gidelimde işleri güçleri halledelim.
e zaman ne zamanıdır?
Bilgi depolama zamanı!
Esen kalın..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder