29 Ağustos 2011 Pazartesi

Bayram gelsin, Hoşgelsinnnn :)

Dımdırırım dımdırırımmm!
Bayram geldi, hoşgeldi! Evlere binbir telaş geldii!

Evvet canlarım yarın arefe. Bugün arefe öncesi. E doğal olarak benim için işkenceeeeeeee. Neden mi? Hemen açıkılıyorum: çünkünüm ben bir Türk kızıyım. Türk kızı olmak demek: temizlikte, yemekte, bulaşıkta, çamaşırda her birşeyde annene yardım etmek demek. E hal böyle iken, e bayramda gelmişken ne yapılır? Tabikide bayram temizliğiiiiiiii.
 
Bugün açtık bir güzel baklavalarımızı. Hemde 7 tepsi!(Şu yanda gördükleriniz bir tepsisi) Ordu doyurcaz ya ondan.Nerdeyse 5 saatimizi falan aldı. İftar yemeğini nasıl hazırladık nasıl yedik bilmiyorum. Hatta sofrada uyuklamışım o kadar diyorum. E sadece baklavayla kalsa paşayız da yarın daha çok iş var. Camlar silincek de, dolma sarılcak da, çarşaf böreği açılcak da, bayramlıklar alıncak da ohoooooo. Bunun bide ıvırı zıvırı var saymıyorum.

Bayramları ne kadar sevsem de bu kısımları zor. Tamam belki bunlar tatlı yorgunluklar ama sonuçta yorgunluk canım bundada polyanna olamamki!
- Hem ben bayramlık almadım daha ya :( Yarın bir de o var. offf off. -

Ben bunları düşünüp şöyle bi bloglara bakıyım derken bir de ne göreyim bloggerlarım bir de ne göreyim? Hayatımın kolyesi. Bayıldımötesi o kadar söylüyorum. Hemende resmini koyuveriyorum.
Hayatımda gördüğüm en güzel kolye. Bir osmanlı tuğrası manyağı olarak hasta oldum resmen. Alaçatıda satılıyormuş.
Şu işlemelerin güzelliğine, taşların dizilişine, rengine bakın hele. Hatta o tuğra. Ahh Ahh bulursam da almazsam öldürün beni atın biryerlerden.
Ha ben bunu biliyorum sana alıp kargoyla şeettittiririm diyorsanız, asla karşı çıkmam. Hemen ev adresini veririm yani o kadar.
Ölmeden almak istediklerim arasına ekledim. Haberin ola kolye. Bir gün benim olacaksın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder