3 Ağustos 2011 Çarşamba

An Gelir

Siz doğru dürüst tanımadığınız birini kendinize çok yakın hissettiniz mi? Sanırım ben hissettim. Ama hemen yanlış anlaşılmasın. Aşk, sevgi falan degil benimkisi. Ama onu sanki böyle çok yakınımmış, sürekli konuşuyormuşum gibi hissediyorum. Ayrıca anlatmakta da güçlük çekiyorum. Olay ilginç yani. Garip. Böyle aynıymışım gibi sanki onunla. Yıllardır tanıyormuşum gibi. Toplasanız beş kere görmemişimdir suratını. Oturmuş kemikli suratı, yumuşak içten bakışları bir garip. Yaptığı herşey ilgi çekici. Ama o sıradanmış gibi davranıyor. Belki dostluğu çok iyi biliyor, belki kardeşlik kavramını çok iyi kavramış. Onu anlatanlar sıradan kelimeler kullanamıyorlar. Çünkü adam sıradan değil, belli..
Neyse uzatmaya gerek yok. Yalnızca garip işte. Farklı. İlgi çekici. Arkadaşım olsun isterdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder