23 Ağustos 2011 Salı

İlgincim Evet.

Başlıktanda anlaşıldığı gibi biraz ilginç bir insanım ben. Yani genelde öyle derler. Kimseye hayır diyemediğim için, konuşurken karşımdakini kırmamak için debelendiğim için, kısacası birazcık insanlara karşı yumuşak olduğum için.. Bundan dolayıdır ki bana derler yerli polyanna :)
Mesela yakın arkadaşlarımdan birine kırgın olsam, ama o beni kırdığının farkına varmasa, ben ona kırgın olduğumu söylemeye çalışsam, söyleyemem. O konuşur anlatır laflar boğazıma dizilir, unutur giderim olayı. Onun o hevesli konuşmasını bölüp de aramızın bozulmasını istemem. Yani hep öyle yapıyorum. Aramızın bozulmasını istemiyorsam bazı şeyleri içime atıp, görmezden gelirim. Bu huylarım iyi bişey mi peki? Hayır tabii...
Çünkü o biriktirdiklerim yük oluyor bazen bana. Bilinçaltı meselesi olup rüyalarımda görüyorum. Çünkü ben karşımdakine kendimden daha çok değer veriyorum. Günümüzün bencilliğine inat belki de bu huylarım. Konuşurken 'ben' kelimesini çokça kullansamda önem açısından karşımdaki daha değerli..
Çok yakın arkadaşlarımdan biri hep der: a- acaipsin diye. Neyse yapı meselesi yapacak pek birşey yok.. Artık uyku vakti.. -.-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder