28 Ağustos 2011 Pazar

İnsanlık için belki küçük, benim için büyük adım.

Çok fazla amaç, çok fazla yük demek. Çok fazla çalışman demek. Çok fazla sivrilmen gerek demek. Neden bu dünyada varım, neler yapmam gerek diye bir oturup düşünmek gerek. Boş yaşamadan, birşeyler için çabalamak gerek. Önümüzde uzun bir yol var.. Belkide çetrefilli bir yol. Zaten hiçbir başarı kolay yollarla olmadıki.. Her düşünen Türk genci gibi benimde amaçlarım, hedeflerim var. Ama ben o "her"kes gibi olmak istemiyorum. Çünkü o hedefleri olan birçok genç, zoru gördüğünde pes edip bırakıyor. Öyle olsun istemiyorum. Başkaları gibi siyasi görüşüyle bir yere gelenlerden değil; kendini başarısıyla ve seslenişiyle dikkat çeken olmak istiyorum. Birilerinin grubuna dahil olarak, torpille değil; bireysel ve kendini kanıtlamış olmak istiyorum. Hür irademle, fikirlerim değişmeden, ağır ama emin adımlarla ilerlemek istiyorum.
Düşüncelerimi başkalarına anlatırken, olumsuz tepkiler almamak için açık kapı bırakmamalıyım biliyorum. Her sorularına kendimden emin ve kararlı cevap vermeliyim. Şüphe etmemeliler düşüncelerimden. İstediğim cevabı almaları için çok çalışmam gerekiyor biliyorum. Hem bütün tarih kitaplarını yalayıp yutmam, hem güncel tarihçileri takip etmem, hemde karşımdakini ikna için iletişim dersleri çalışmam gerekiyor. Birşeyleri değiştirmek için önce kendi çalışma stilimi değiştirmem gerekiyor. Gerektiği kadar çalışmak değil, fazlasıyla çalışmak gerek.
Düşüncelerini fazlasıyla önemsediğim bir arkadaşla konuştuk bugün. O konuştu ben anlattım. O savundu, ben savundum. Ortak paydada buluşmak için resmen çabaladım. Kendimi hiç bu kadar iyi ifade etmemiştim ona. Belki yüzyüze geldiğimizde elim ayağım birbirine dolandığı içindir. Sanal ortamda daha iyi bir anlaştık. Dua et dedi bana ismen. Etmem mi ona hiç.. O istesin yeterki.. İsmi kadar güzel insan... Onun o umursamaz, kendini beğenmiş tavırlarına sabırla, mülayim bir şekilde cevap verdim. Başkası olsa ağzına patlatası gelir laf sokuştururdu belki. Ama eğer ona kendinizi biraz yakın hissediyorsanız yapamıyorsunuz işte..
Neyse ben duygusala bağladım iyice. Bu kadarı fazla bana. Esen kalın, hoşçakalın, nasıl istiyosanız öyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder