22 Ağustos 2011 Pazartesi

Ka-zan-dım!!

Ve artık kendime gelebildiğime göre, blogumada geri dönebilirim. Evet sonuçlar cuma günü açıklandı. Heyecanla beklediğim sonucu, sevinç çığlıklarıyla kutladık. Yanımda İnatçı Keçim'le birlikte.(keşke Tripkolik Şahsım da olsadı :( )
Sonucu beklerken üçbuçuk attık evde. Bilgisayar başına kitlendik resmen. O bekleyişte söylediklerimizi de videoya çektik hatta. Ve sonra izlediğimizde baktık ki o anda söylediklerimizi hatırlamıyoruz :)
Neyse uzatmadan söylüyorummmmmmm Gazi üniveristesi Tarih bölümünü kazandımmmmmmmmmm
Zaten tarih okuyacağımı az çok tahmin ediyordum.(bkz: zaten bu gidişle tarih okuyacakmışım gibi görünüyor.)
Ama gazi olması beni çok ama çok şaşırttı. Kazandığımı öğrendiğim andan itibaren araştırmaya koyuldum. Facebookta gazi üniyi beğenmeler, sitesine zırt pırt girip çıkmalar, tarih bölüm derslerine bakmalar falan filan... Böyle yerimde duramıyordum zaten. Herkesi aradım herkesi herkesi...Hala gerçek değilmiş, her an biri beni dürtüp rüyadaydın hadi kalk diyecekmiş gibi geliyor. Ama değil sanırım :) Bayramdan sonra kayda gidiyoruz. Bugün burs başvurusu yapacağım. Hatta dün rektörümden mesaj geldi :) Çok heyecanlıyım ya öyle böyle değil yani. Okula başlamak bana hayal gibi geliyor. Biraz korkum var tabi. Kimlerle karşılaşacağım, ortam nasıl, hocalar nasıl.. Bir ton soru var aklımda. Ama zaten oraya gidince birçoğu hallolur. 19 eylülde başlıyor derslerimiz. Önce yurt işimi falan halletmem lazım. Tabi birton eksiğim var onları almam lazım. Çok şey yapmam lazım çook. Neyse dostlar daha fazla vakit kaybetmeden işe koyulalımmm :)
Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder