1 Ağustos 2011 Pazartesi

Sustuklarım..

herzaman doğru tahminler yapamıyorum ben. çok yanılıyorum. evet haklı olmalarımdan çok, yanlış tahminlerim var benim. ama olsun. ben buyum. herkese güveniyorum. yanlış tanıyorum. yanlış hissediyorum. yanlış anlıyorum insanları. yada onlar bana yanlış tanıtıyorlar bilmiyorum. genelde önyargılı birçok kişi bana. hissediyorum..

neyse üzülüyorum ben böyle arada bir. bakmayın siz bana. genelde sırıtkanım. herkes öyle der ve öyleyimde. ama kendi kendime kaldığımda daha sakin daha düşünceliyim ben. sürekli özeleştiri yapmak gibi manyaklığım var benim. mesela bugün birini mi kırdım, yada öyle mi anladım bütün gün aklımdan çıkmaz. ama birşey yapmam. kalır biriktirdiklerimin arasında. çok birikintim var benim. dünyanın en büyük gölü olacak kadar büyük bir göl.

ha birde neden herkes beni benden daha iyi tanıyormuş gibi davranıyor onuda anlamış değilim. gerçekten. beni benden daha iyi tanıyacak bi fani yok şu dünyada anlayın.

neden mi bunları yazdım? bugün birşey okudum da ondan : Sustukların büyür içinde... Büyümesinde aksın şu benim satırlarımın arasına. bellki rahatlarımda sustuklarım içimde büyümez..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder