9 Eylül 2011 Cuma

Ankara'ya İlk Adım..



Evvet caağnım bloggerlarım. Dün gittim Ankara'ya nihayet. Gittim, gördüm, gezdimm.
Yedi saatlik yorucu ve uykusuz yolculuktan sonra Ankaraya ilk adımımı attım. Ankarayı sevdin mi diye sorarsanız. Sever gibi oldum derim. Yani İstanbuldan pek farkı yok. Ama yinede alışkın olmadığım için biraz soğuk ve sakin geldi. Neyse araya görüşlerimi katmadan önce neler yaptığımı anlatayım. Otogardan indikten sonra yurda gittik. Kahvaltıdan sonra mülakata aldılar. Yurt bana çok tuzlu geldiğinden, ev olsun dedim. Şimdi 5-6 arkadaş evde kalacağız. Nerde kalmam konusunu hallettikten sonra kayıt yaptırmaya gittim. Çok çabuk halloldu zaten kayıt. Ama kayıtta sıra beklerken, on gün sonra sınıf arkadaşım olacak insanlara resmen sinir oldum. Soğuk nevaleler, tip tip baktılar hep. İnsan tanışır, kaynaşır dimi?? Nerdee.
Herneyse.. Ben kayıttayken babam Hüseyin amcayla buluşmuş. Onunla konuştuk falan. Ama kendisini çok sevmedim. Yani çok boş konuşuyor napim.. Tamam bende konuşurum ama çok da boş konuşmam. Otogara döndük tekrar. Biletimizi iki saat sonraya falan aldık. Kalkış saatine kadar gezdiriyim dedi Hüseyin amca.

Ankaray denen metroya binip Kızılaya gittik. Taksim meydanı gibi bir yer. Kalabalıktı. Orda gezdik çay falan içtik. Hüseyin amca yürüttü bizi biraz. Oradan İzmir Caddesine gittik. Ya zaten heryer birbirine benziyor. Ben şimdi tek gitsem karıştırırım. İzmir caddesinden sonra sırada Kemal paşa bulvarı mı adını tam hatırlamıyorum oraya gittik. Orasıda Bakırköye benziyor. Yani dediğim gibi İstanbuldan pek farkı yok. Artık otobüs saatimiz geldiğinden Ankaraya binip Aşti'ye geri döndük. Yemek yiyip, otobüsümüze doğru yol aldık. Uyur, uyanık İzmite kadar geldik. Ama İzmit'ten sonra bir trafik vardı sormayın. Eve kendimizi zor attık.

İştee ilk Ankara gezimiz bu kadar. 9-10 gün sonra temelli gidiyorum. Şimdi hazırlıklara devam etme vakti. Hadi bana bol şanss :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder