6 Eylül 2011 Salı

Ben ve İnternet Manyaklığım!

Fotoğrafın sahibine sonsuz teşekkürlerr <3

Ablam kapıdan girdi az önce. Onun geldiğini duyunca koştum elimde çay doldurulmayı bekleyen kupam(kupadan daha büyük hafif sürahide diyebiliriz) elimde ağzıma dayadım abuk subuk sesler çıkarıyorum. Ablam güldü, şebek yiaaa bu gız dedi.. Onu seviyorum öyle böyle değil, o benim bi'tanem bi biiiiii (:
Kulağımda ablamın ipodundan iki gündür takıldığım şarkıyı dinliyorum. Ya bu kenanın seni hakkaten çok yumuşak ve tatlıı. Eller bi sağa bi sola. Çok sevdim, hem blog okuyup hemde dans edebiliyorum.(evet ben süpersonik yeteneklere sahip bi pollyannayım.)(yalnız egoda tavanda)
Bugünlerin internetimle geçirdiğim son günler olduğunu hatırlayıp daha bi kalkmayasım geliyor pc başından. Malum Ankarada bilgisayarımk olmayacak, internetim olmayacak.. Napıcam ben blogsuz yaa :( Biraz önce İnatçı keçim hatırlattı.
Dediki: "Sen Ankarada blog yazamıcan nolcak, napcan?"
Bende dedimki: "İnt cafe denen bi olay var bilion mu?"
Dediki: "İnt cafede erkek oluyo ya. Kızların takıldığı yer çok az"
Bende dedimki: "Ben bulurum İnatçı keçim yiaaaa"

Aynen böyle düşündüm vallaki. Yani bulurum bi int cafe girerim. Ben netsiz yapamamkiii. Hem ben gidiyim bi Ankaraya bulurum bir şekilde nete girmesini. Sonra bi bakmışsınızki int cafeden çıkmıyorum, okula gitmiyorum falan... Yok yok o kadar abartmamam yaa. Arada bi yazarım size, haberdar ederim. Özletmem kendimi.
Neyse ben Kenanı dinlemeye devam ediyorum. Şimdilik hoşçakalınnnn :))

Dımtısdımtıstistakdımtıstak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder