13 Eylül 2011 Salı

Ankara'ya 4 gün kala..


Birçok şeyden bahsetmek istesem de başlayamadığım post bu post. Bugünlerde arkadaşlarımın sorunları birden ortaya çıktı, sonra yavaş yavaş duruldu. Hala İnatçı keçimle doğru dürüst konuşamıyoruz. Ama Tripkolik şahsım daha iyi.. Rus'um birçok şeyi zamana bırakmanın daha doğru olduğunu düşündü ve o da duruldu. Bense kaldığım yerden devam ediyorum hazırlıklarıma.

Bugün başladım valiz hazırlamaya sabah sabah. Ama sinirlerim boşaldı ve saçmasalak ağladım. Gidiyorum diye duygusallaşıyorum işte. Birde annem soru yağmuruna tutmasaydı valiz hazırlarken daha iyi olabilirdim.

Şimdilik olaylar böyle Ankara'ya gitmeme 4 gün kaldı. Heyecanlı ve stresli  bekleyiş devam ediyor. Hazırlıklar son hız. Hemen hemen toparlandım gibi. Ben yine vakit buldukça buralardayım. Şimdilik hepiniz hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder