6 Eylül 2011 Salı

Durum mu, Al sana Durum.




Canım sıkkın. Şuan derin modda Bonomo dinliyorum. Bazen çok salakça konuşabiliyorum. Hatta şuan salakça konuşuyorda olabilirim. Salakça konuştuğumu aradan zaman geçtikçe anlıyorum. Neyse benim en yakın arkadaşlarımdan biri olan Tripkolik şahsımla telefonda konuşuyorduk. Yurt hakkında falan. Ben devlete başvurmadım. Sebebi çok.. 8 kişilik oda, içinde şap olan iğrenç yemekler, tuvalet ve odada aynı kullanılan terlik, banyoların pisliği falan.. Bunları anlatıyordum. Bunlarda zaten bana ablamın anlattıkları. Kendisi ilk 2 yıl devlet yurdu maduru olmuştu. Eve her gelişini iple çekip, her gidişinde de ağlıyordu. Resmen eziyet gibi geliyordu yurt ona. E ben olsam bende istemezdm oraya gitmek. Sonuçta çok gereksiz, birbirinden farklı 8 kişi aynı odada. Ben bunları zaten her sorana anlatıyorum ablamda genelde yanımda oluyor. Tripkolik şahsıma da anlatırken makyajını temizliyormuş yan tarafta. Ben anlatırken dediki : "Ben iki yıl kaldım ya o yurtta". Hiçbirşey söyleyemedim. Şimdi bozuldu bana uyudu. Benimde canım sıkıldı haliyle. Ya sonuçta kendisi anlattı nasıl felaket bir yer olduğunu, kendisi bahsetti herşeyden. Ben anlatırkende dokundu. Ama ben üzülsün istememiştimki. E şuan şöyle düşünüyor: Ben iki yıl kaldım eziyeti çektim onun ne farkı var? Neden özel yurt?

Haklı mı bilmiyorum. Kendince haklı olabilir. Ama bende kalamamki orda...İnşallah vakıf bursu ayarlayabilirim de babama yük olmam. Çünkü kaç gündür bunu düşünüyorum. Yurt fiyatları beklediğimizin neredeyse iki katı çıktı. Devlete de başvurmadım. Ne yapıcağımı bilmiyorum. Ya vakıf bursu yada yurt indirimi. Bakalım. Babam çarşamba gecesine bilet almış. Perşembe sabahın köründe ordayım. İnşallah istediğim herşey hayırlısıyla olur.

Sevgililerimle,
Kendisine yerli polyanna denilen ama buralarala geldiğinde genelde canı sıkkın olan ilginç kişilik.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder