1 Eylül 2011 Perşembe

Emirgan - İstinye yolcusu kalmasıınn (:

 ~ Emirgan Sahil ~

Ohh gezdim bugün.. Ankaraya gitmeden bi deniz kokusu alıyım dedim. Ailecek şöyle bir Emirgan-İstinye gezisi yaptık. Hatta babam denize bile girdi. E havalar böyle devam ederse Ankaraya gitmeden bende bi giderim plaja. Malum orda deniz yok. Toygar ışıklı abimizinde olduğu gibi, bende deniz görmeden yapamam. Ama sınav döneminde pek fırsatım olmadığından zaten uzak kalmaya alışmıştım. O yüzden zorlanmam heralde.

Velhasılıkelam gezdik tozduk, yedik içtik oh miss. Deniz kokusuna doyayım diye içime çektim iyice. Emirganın nefis kokoreçinden de yedik..(ne nefisi ya afedersniz b*k gibiydi. içinde acı olmasa yenilecek gibi de değildi yani. sadece güzel şeyler anlatıyım istedim ondan. laf olsun torba dolsun güzel dursun maksat.)

Luna parkı gezdik, kamikazede çığlık atan gençlere güldük, çay içtik falan. Hatta çook uzun zamandır istediğim yüzükleri de aldırdım. Ah babam asla kıyamaz bana (: Onun şımarık, tatlı, cadı, sakar kızıyım çünkü ben. Ben gidince çok sıkılacaklar. Neyse neyse gittim ben.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder