19 Eylül 2011 Pazartesi

Gazi-Gazi-Varan1

Ahh bugün okulumun ilk günü. Bu postu da okulun internet odasından yazıyorum. Erken konuşmak gibi olmasın ama burayı çok sevdim :) Tamam trafiği berbat olabilir ama, yinede okul güzel, ortam güzel, ev güzel, ev arkadaşları güzel... Mutlu olmamam için şuan pek bir sebep yok anlayacağınız.

Buraya gelirken o kadar yoğundum o kadar yoğundumki fırsat olmadı bloguma bakmaya.. Aslında okul telaşımla ilgili anlatacaklarım vardı. Bavul hazırlamalar, son kez arkadaşlarla takılmalar, akraba ziyaretleri, arkadaş annesi ziyaretleri falan meşguldüm. Zaten ananem falan da geldi memleketten evde bi karmaşadır gidiyordu. Hatta buraya gelirken ağlayan sadece ananem ve babanemdi.

Kimse ağlamadı ya psikolojim bozuldu. Sanki herkes gitmemi beklermiş gibi.. He birde buraya geldiğim gün bizim sokakta düğün vardı. Davullar, zurnalar.. Kuzenim sanki gelin olmuyormuşsun hissine kapıldım bile dedi. Hatta amacamın tabiriyle geleceğim gün "Hoşçakal Pastamı" bile yaptım. Çikolatalıydı.. Pastayı kestik, sohbetleri ettik, son hazırlıkları da tamamladık ve yola koyulduk..

Üzüldüm mü diye sorarsanız. Ya hiç üzülmedim, çok rahattım, hep güldüm, herkese "Sizi Seviyorum" dedim. Ev arkadaşlarım inanmadı ilk yılımın olduğuna.. O kadar rahattım çünkü.Gece ikiye kadar oturduk sohbet ettik. Ev arkadaşlarıma şimdiden isim taktım bile. Biri "F Maduru" diğeri "Etçil Şirin"..

Şimdilik benden bu kadar sayın ve sevgili bloggerlar.. Artık boş buldukça gelirim ben buralara. Şimdilik Hoşçakalııınnnn :))))

1 yorum: