8 Aralık 2011 Perşembe

Sosyalleşiyorum, hemde Ankarada!

Okulun kütüphanesinde film indiremiyorum of!
Yani varya o kadar film seçtim dedimki bilgisayar alınca dedim kütüphaneden indiririm ohh dedim.. Amaa nerdeeee? Uğraştım olmadı of!

Tamam tamam şimdi mutsuzluk- umutsuzluk kraliçesi olmaya gerek yok bugün sosyalleşiyorum Ankarada.. Yanlış duymadınız An-ka-ra-da Sos-yal-le-şi-yo-ruuummmmm :))

Abarttım, farkındayım. Bi tane bi tiyatro varmış Osmanlıyla ilgili ona gidiyoruz benim Şekerlik Abidemle.. Aaa ben size Şekerlik Abidemi anlatmadım dimi. Bakın unutmuşum.

Şimdi Şekerlik Abidemle aynı sınıftayız. Sonradan keşfettiğim, çokça sevdiğim, kafama uyan en önemliside gezmeye tozmaya bayılan bir arkadaş bu arkadaş. Vize döneminde yurtta ders çalışamadığı için bizim eve gelmişti 5-6 gün. Şöyleki o günlerde okula gitmeyi gerçekten seviyordum. Ama gerçekten. Yalnız değilim, beraber takılabiliyoruz, ders çalışıyoruz(1 saat sohbet, 5 dk ders :)) Harika bir ikili olduk o zamanlar. Ama onun Feyzası varrr. Onlar çok iyiler. Feyza çok iyi çok tatlı, aralarına girmem. Ama Şekerlik Abidemle doyasıya gezip, alışveriş yapabilirim..

Şimdi şu salak ödevleri hallediyim. Malumunuz 2 saat sonra ders var. Sonrada  ver elini Kızılay!!
Şimdilik hoşçakalın, mutlu kalın, beni özleyin!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder