29 Ocak 2012 Pazar

Chuck Sen Bitecek Dizimiydin?

-Dikkat Chuck'ın Finalini İzlemeyenler Daha Sonra Bir Göz Atsınlar Bu Posta- 

Evet bir dizinin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Heyecanla beklediğimiz Chuck'ın finali yayınlanmış bulunmakta ve bizi üzmekte. Çünkü bitmesi gereken 324567869 tane dizi varken Chuck bitti. En azından tadında kaldı diyelim ne diyelim. Yani mutlu bitmesi bizi mutlu etti. Ama ben dünden beri 'Sen bitecek dizimiydin ahhh vahhhh' diye triplere girdiğim için... Tamam bu kadar hüzün yeter. Öyle işte Chuck bitmeyeydi iyiydi :(( İşte size son sahne..


Sarah (Kalp) Chuck

2 yorum:

  1. Bi garip bitti zaten, pek bi hüzünlüyüm yahu.

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle ya. Birde 5 yıl alışınca onlara, sanki arkadaş çevrendenmiş gibi oluyor. Çok uzaklara göndermişiz gibi hissediyorum. garibim bende

    YanıtlaSil