26 Ocak 2012 Perşembe

Duba Ben (!)

Bunalıma girdim. Çok fena girdim hemde. 1 yıl önce 48 kilo 165 boyunda dal gibi bişeyken bugün tam 57 kilo olduğumu öğrendim. 1 senede 9 kilo ya! Sonra anladımki üniye hazırlık ve üni bana yaramadı. Lisede hiç oturup ders çalışmadığımdan ve hiperaktif olduğumdan zapzayıf bişeydim. Şimdi ineklemekten duba gibi oldum ya... Ve bu benim hiç ama hiç hoşuma gitmiyor. Bende naptım?? Diyete girmeye karar verdim. Hemde "Pazartesi Diyeti" değil benimkisi. Anında başladım. 
Bugün en yakın arkadaşlarımdan biri geldi bize. Ve 57 oldum diyince şaşırmadı "aramızda nerdeyse 10 kilo var" diyerek diyete dahada itti beni. 
Ve bilgisayarıma oturur oturmaz şu aşağıda gördüğünüz meyve pizzasını gördüm. Algıda seçicilik işte normalde tatlıyla hayatta aram yoktur :( (Ama şunun güzelliğine bakarmısınız ya??)

Neyse diyetteyken fazla böyle şeylere bakmıcam. Hedefim 50 valla fazlasında gözüm yok. Üni bana yaramadı yaramadı! Kendi evime de gelince kendime geldim resmen. Sonra kendimi dizilerime verdim. Chuck final veriyor! Deli gibi bekliyorum bölümü çok fenalardayım ..
The vampire diaries de çok fenalarda.. Bu diziler beni benden alıyor ya bırakamıyorum elimden pc'mi. Annemden azar yemesi de cabası -.- Neyse cefa çekmeyen sefa süremez :D
Ah cefa demişken aklıma bugün ablamı dişçiye götürdüğüm geldi. Ablam 3 gündür gidiyordu zaten. 11 tane falan dolgu yaptırdı. 
Bende öyle yanında gidince doktor gel senide muayene edelim dedi. 
Bende yok dedim benim dişlerim çok sağlıklı. - O an nasıl artistim anlatamam. Hayatımda hiç dişçiye gitmemişim çünkü.- 
Korkmuyorum ama yani benim dişlerimde sadece bir tane plak var o da yeni oldu dedim. 
Sen gel dedi gel.
Adam bir geveze ki sormayın gitsin. Hem konuşuyor hem öğüt veriyor hem dolgu yapıyor. Sonra açtı ışığı baktı dişime. 
Dediki bir tane çürük var. 
Dedim nasıl ya ben nasıl farketmedim? 
Yandan çürümüş tehlikeli dedi. Sonra bir kağıda kaşe vurup imza attı elime tutuşturdu. 
"Git danışmaya kaydını yaptır, sonrada röntgen çektir gel!" 
Nasıl ya demeye kalmadan kapattı kapıyı arkadan. Ablamı yarım saatte falan bitirdi-tabi o arada benimle bıdı bıdı konuştu durdu- 
Sonra gel bakıyım dedi uyuşturmadan dolgu yaptı adam. Dediki al sana tarih. Bugünün tarihini bir yere at burda tarih yapıyoruz nihahahahahah! 
Bende bugünü tarih ilan ettim. Ya havam hiç dişçiye gitmememle ilgiliydi ya of. Çok moralim bozuk :( Zaten dubayım! Bunalıma girmem için bir ton sebep sana al!
Şimdide blogu elimden bırakıp Hımym izlemeye gitcem. Limonlu çayımı alıyım da moralim düzelsin -.-


2 yorum:

  1. Sen deli misin kuzum! Dubaymış, bak hele bak. 50 falan olma, deli etme beni. :D Böyle iyidir gayet. İlla vercem diyosan bence 55.
    Ayrıca ilk yıl ben de 7 kilo falan almıştım, çok zayıfmışım gibi. :D

    Bi de bi de iyi seyirler, dilenk'e de geçmişler olsun :( sana da tabi. :)
    Yalnız yuh 11 tane!

    Bi de bi de iyi tatilleer. :)

    YanıtlaSil
  2. çok çok sağol serapus ablacım :)
    ama herkes çok moralimi bozuyo beni deli ediyo :( en azından 52 falan olasım var..

    ayyrıca seninde kilon yerinde benceeeeee

    bide bide sanada iyi tatillerrr :))

    YanıtlaSil