16 Şubat 2012 Perşembe

Ders Programı mı? Öğrenciyi Pert Etme Metodları mı?

Okula başlayalı bugün 4. gün. Ama sanki 4 hafta olmuş gibi... Bize öyle bir program hazırlamışlarki ; eve gidin yığılın! der gibi.. Eve her gittiğimde pestilim çıkmış oluyor. Sabah 8:30 akşam 21.00 !!
Böyle bir sistem olabilir mi? Olamaz! Ev arkadaşlarım acıdılar dün ya, o kadar diyorum..



Annemleri aradım, seneye gel İstanbula diyorlar. Sanki kolaydı geçiş yapmak.. Tamam ortalamam yüksek olabilir ama geçiş yapmaya yeter mi bilemiyorum. Birde burayı bırakıp gitmesi var. Arkadaş ortamını kurmuşsun, belli bir düzenin var, hocalara alışmışsın, e ortamı da fena olmayan bir okuldasın.. Bunları bırakıp gitmek zor geliyor tabi... Bende isterim annemin, babamın yanında okumayı.. Ama kendi ayaklarımın üstünde durmam lazım. E tamam 9 yaşımdan beri hemen hemen bütün işlerimi kendim hallediyor olabilirim, aşırı sosyal de olabilirim ama yinede hayat şartlarını görmeliyim.. Yeni bir ortama girmeyi yada düzenimi bozmayı istemiyorum. Ama bu ders programlarının 2. sınıfta da böyle olacağını öğrenirsem 180 derece dönüş yapabilirim.

Birde dün çok sıkılıp daraldım.. Sadece yorgunluk da değil sebebi.. Sanırım sevgi eksikliği.. Yada önemsenmenin az olmasının etkileri.. Çok konuşasım da yok bu konuda zaten.. Umarım istediklerim olur blog dünyası.. Hepimizin istekleri yerine gelir..

Yarın benim doğum günüm.. Bakalım 20 yaşına nasıl giricem??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder