19 Nisan 2012 Perşembe

<< Bir Ergen Gerisinin Düşünceleri >>

Hı hı evet. Kıçımızı gere gere öğlene kadar yatabiliriz. Zaten okullarda öyle devamsızlık problemi diye birşeyde yok. Hem okula gidenler niye sabahın 6sında kalkıp gidiyorki? Gerizekalılar mı? Yani çok gereksiz okul denen şey. Öyle üniversite sınavı falanda çok boş şeyler, okuyup napcaz? Kısa yoldan zengin olanlar var bak oh mis. Bende zaten kavak yellerindeki efe gibi, kısa yoldan zengin olanların kitaplarını okur, zengin olurum. Hemde çok çalışmadan. Çünkü ben zekiyim. Hemde çok, herkesten çok. Zaten yakışıklıyımda, kızlar peşimde ama hiiç birine pas vermiyorum oh. Çünkü benim işim gücüm oyun. Kıza ne gerek var. Ailem bana bakmak zorunda, ben ne yaparsam yapıyım sevmek zorunda. Ağızlarına sıçsamda 'ohh canım oğluşummm' demek zorunda. Maddi durumları beni ilgilendirmez, bana para yağdırmak zorunda. Ben dışarı istediğim saatte çıkabilir, istediğim saatte girebilir ve kimseye hesap vermeyebilirim sonuçta 18 yaşında bi bireyim ben. İstediğim gibi içki içebilir, istediğim gibi sigara da içebilirim. Kime ne?! Herkes bana önyargılı. Ben hep haklıyım ama kimse beni anlamıyoki. Hem ben onlara hiçbirşey söylemesem bile onların beni anlaması lazım. Ergenim çünkü?! Devamsızlıktan kalmışım. Çok da tın. Eşek gibi geçircekler, son sınıfım sonuçta. O beni yok yazan müdürün ağzını burnunu da patlatıcam bi gün görcek. Hem niye annemi arıyoki zırt pırt. Kalmışsam kalmışım onlara ne?! Özgürüm, rahatım, ergenim. Kimse bana karışamaz. Herkese bağırabilir, aşağılayabilirim. Bu benim dünyam taam mı???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder