19 Nisan 2012 Perşembe

Eskimeyen Dostlar

-Arkada bu çalsın bak okurken.-


Yıllanmış dostlar gibisi yok arkadaş. Ne kasıyosun ne kasılıyosun. Olduğun gibisin. İstediğin gibi takılabiliyosun. Bu arkadaşlıklar için çok önemli bence. Doyasıya doğal davrandım oh. Eskileri hatırladık, güldük, gelecekten falan bahsettik. Bazen sıktım gelecek, iş-güç konusunda falan ama bazen sıkılmaları gerekiyor. Yapcak bişi yok. Yanlarından giderken üzülüyorum. Böyle hüzünleniyorum falan. Gidesim gelmiyo.
Okey oynamayı özlemişim onlarla. Oynadık veee 4-5 el üstüste bittiğim vee ortiminde ben bitemediğimde bitmesi üzerine fena farkla yendiikk. Yuppi abidik gubidik ^.^
Sonraaa çok özlemişim nargileyi içtik oh mis yarasın bize. Kalabalığı özlemiştim zaten. İstanbulun en kalabalık yerlerinden birinde buluşmayı teklif ettim, ama neden orda buluşmak istediğimi onlara söylemedim. Nihaaa yaşasın kötülük ^.^
Böyle beni minibüse bıraktılar, ağlicektim.Ühüü. Bindim minibüse kafamı koydum, taktım kulaklıkları hüzünlendim. Yaptıklarımızı falan düşündüm mutlu oldum. Hee bide ertesi görüşme için program yapmayı da unutmadık. Hasbahçede piknik yapcaz ben gelince. Izgarada yapcaz nihaa. Bende onlara sarma sarcam bide kıymalı börek yapcam bide papates salatası yapcam. Yicez yicez şişcez oh. Bu kadar. Şimdilik planımız bu.
Bir an önce ankaraya gidip, bir an önce finalleri atlatıp, istanbula gelesim var.

Hee bu arada tripkolik şahsım hala aramadı. Ben bekliyorum işte aramanı anla. Bu seferde sen ara. Gör oku bunları. Kızdım geçti inat yapıyorum ara işte. Boşa trip attın kabul et. Gitcem 2 güne. Gelsen kapıma dayansan  'in lan aşağı.konuşcaz' desen koşa koşa ya. Kalcamda sende söz. Belki okursun. Bugün lisede bana tip tip bakan adını 'tipitip' koyduğumuz, basketçi bi çocuk vardı ya onu gördüm. Ama bakmadı bile bana. E tanıyamadı haliyle.  Neyse öyle işte. Okursan ara. Aramayan top olsun.

Öyle işte genşler ben gidiyorum. Zaten sık sık yazacağım son 2 günüm. Özleyin beni sevin beni. ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder