27 Nisan 2012 Cuma

Günlük Gibimsi Vol-1

Sevgili Bilog,
İstanbuldaki harika haftam bitti ve ben Ankaraya geri geldim. Şuan "İstanbul dönüşü sendromu"nu yaşıyorum, mutsuzum. Neden? Çünkü burada evimdeki gibi şehrimdeki gibi rahatlığım yok. Burada sıkılıyorum ben. Sıkılsam gidebileceğim bi arkadaşım yok. İstanbulda akşam en erken 9da eve geldim. Ama burada 8den sonra hayat bile yok. Kuruyemişçiler bile kapanıyor, o kadar diyorum. Böyle bunalıma girdiğimde hop diye gidebileceğim bi sahil bile yok. Alışamadım bir türlü buraya, sevemedim, benimseyemedim, üzgünüm... Buraya gelirken insanlar demişti: "İstanbul veya İzmirden gelenler bir türlü sevemezler Ankarayı" diye. Ben tabi yine pollyannalık yaparak dedimki:"Tabiki severim ben orayııı ^.^" diye. Güya inat olsun diye bile sevecektim yapamadım, üzgünüm. Şöyle bir durumda var tabii, sonuçta daha küçük bir şehre bile gitsem sevemeyecektim orayı...
 Bu arada erasmus işi de yattı. Çünkü kaçırmışım başvuruları. Yani en azından bu senelik yattı. Üçüncü sınıf için denicem yine şansımı seneye. Zaten bizim okuldan çok başvuru olmuyormuş. Seçilmem kolay olur yani. Bu yaz ve önümüzdeki sene ingilizce kursuna gitmeyi düşünüyorum. He aynı zamanda okulla beraber rusça kursuna da gidecektim unutmadan. Neden? "Çünkü akademüsyen olabilmeh için dil gerekiyur argadaş!" Bende n'apıyoruuuuumm, dil yapıyorummm.

Buraya dönerken de tripkolik şahsımlan da barıştık gibi. Yani öyle. Ama inatçı keçimle barışmadılar daha pöf  :(
Ammaaa ailedeki buzlar eridi gibi benim buraya döndüğüm akşam. Çünkünüm ergengerisi bana çiğköfte yaptı annem yemicekti o kendi yemeklerini kendi yapıyor diye. Sonra ergengerisi güldü ve dediki tamam bundan sonra yiceeeeemmmm :))) Bende uçtum tabi ohh mis yedim. Oturdum ellerimle kendime göbek yaptımmmm. Nolcek bizim bu yağlar he söyleyin a dostlar. 58 olmuşum... Dobik oldum dobik. Göbeeem önden gidiyo, yağlar pantolondan taşıyor ıyyy. Yakında düğmelerim patlarsa şaşırmıcam yani. Çok sinirliyim kendime. Heh şişko ben!!



-Du ben en iyisi iki dakka yine bi diyete başlıyıp geliyim-

4 yorum:

  1. bir tanecik as yedeğimiz ve takımın beyni olmak suretiyle başladığın o kutsal spor yolunu terketmemeliydin ball diyete falan gerek yok son gördüğümde ki üzerinden yalnızca bir hafta geçti mükemmel görünüyordun <3 :D

    YanıtlaSil
  2. Oyyy kuzucummm çok sağol :) Artık voleybolada gerek kalmadan da zayıflayabiliyorum. Çünkünüm Ankara bana yaramıyor. Geleli 2 hafta falan oldu ve tığ gibi kaldım :))

    YanıtlaSil
  3. Denizi olmayan yerlerde yaşamak zor oluyor kendimden biliyorum. Ben de şu an yaşadığım yere İstanbul dan geldim ve alışamıyorum :(

    YanıtlaSil
  4. Çok bi etkisi yokmuş gibi görünüyo ama değil ya. Deniz çok farklı birşey. O olmadan bunalınca yapcak birşey bulamıyosun :(

    YanıtlaSil