15 Nisan 2012 Pazar

İstanbul Aşığım Sanaaaa..

Nasıııl da özlemişim ben burayııı. Nasıııl da özlemişim İnatçı Keçimiiii.
Ben baaayılıyom bu şehre. Trafiği hariç herrrşeyine. Bugün gezdim karış karış birçok yerini. Tabikiii İnatçı Keçimle..

Önce Cevahirde şöyyyle güzeel bir pizzaa yedik. Sonra napsak napsak diye düşünüp beyin fırtınası yaparkeen, aklıma nisan ayında olduğumuz ve lale bayramının başladığı geldii. Dedimki hemeen Emirgan Korusuna gidiyoruz. Atladık en sevdiğim otobüs olan 29Ş'ye.. Gittik istinyeye. Ordan ver elini Emirgan Korusu !! Orası nasıl harika bir yerdir?! Orası nasıl cennet gibi bir yerdir. O rengarenk laleler, o kıvrım kıvrım kıvrılan yeşillikler içinde yollar, bıcır bıcır insanlar, mini mini çocuklar, gelinlikler içerisinde yeni evlenen genç kızlar... Bool bol fotoğraf çektik. Oturduk çekirdek çıtlayıp, dedikodu yaptık. Şekilden şekle girip yarıldık. Eski günleri andık. Bayır aşağı deli gibi koştuukkkk :)) Kağıt helvalarımızı yiye yiye indik aşağı...


Sonra dedim gel şurada lunapark var. Ama nolmuş? Kaldırmışlar lunaparkı :(( üzüldüm.
Kandırdım sahile inelim dedim. Sevmedik istinye sahili. Ooo zamaaan herzamanki mekaan 'Beşiktaş'
Sonra atladık minibüse gittik taştaşımıza. Ama hava soğudu ve karardı tabi o saatte. Olsuun deyip dondurmalarımızı alıp indik sahile. Donduk donduk, hatta ıslanır gibi olduk, manyak gibi video çektik. Dönüşte  yaşlı bi teyzeyle sohbet muhabbet ettik :))
Sonraaa ayrı ayrı bindik minibüslerimizeee koccaman sarıldık.. Seviyorum seni İnatçı keçiiim çoook çoook hemdee <3

He bu arada İstanbul 'AşığımSana'..

2 yorum:

  1. İstanbula bende aşığım özellikli bu mevsim lale zamanında..

    YanıtlaSil
  2. Çünkü heryer rengarenk.. Havası suyu laleleri herşeyiyle çok güzel :)

    YanıtlaSil