14 Nisan 2012 Cumartesi

..Super'wo'man..

Yayınlanmamış taslaklarım varmış yeni farkediyorum. Hatta yazıp da yayınlamadığım o taslaklarda ne kadar haklı olduğumu görüyorum. O zaman yaptığım hataları aynen tekrar ettiğimi farkediyorum. Salaklık paraylamı?!
Neyse canım hepimizde az biraz saflık ve salaklık var zaten. Pollyannalığımdan kaynaklanıyor da olabilir insanlara çabucak güvenip, milyonlarca kez şans vermem. Amaan yada sen ne demek istersen de buna mühim değil. Eskiden insanların düşüncelerini deli gibi önemseyen bir tiptim, artık değilim. Yani sanırım.. Ama şu hayattaki en önemli şeyin önce kendim, sonra ailem, sonra da kardeşim dediğim arkadaşlarım olduğunu anladım. Ben buraya ne yazarsam yazayım zaten değişmeyeceğim biliyorum. Özellikle güvenip değer verme konusunda. Ama olsun beni de böyle kabul et. Pollyanna işte deyip geç yani.

Şu eski taslaklar konusunu bitiripppp hayatımda neler olup bitiyor bahsedeyim biraz. 
Aslında canım, anlatabileceğim çok birşey yok. Yani kardeşimin yine annem ve babamla konuşmadığını, ergenlik triplerine girip kapıları kırdığını falan anlatmam çok gereksiz. Aaa hatta üniversite sınavının rezalet geçtiğini falan da anlatmama gerek yok. Ancak şöyle bir durum var ki : Ben burada istanbulda ailemin yanında olabilseydim, annem ve babam kardeşimle bu kadar uğraşmak zorunda olmazdı. Aslında bunu annemin 'sen bu evin neşesiymişsin' demesiyle ve benim evime geldiğimde arabulucukluk yapmaya çalışmamla farkettim. Kendimi süpermen falan zannediyorum sanırım. Neyse ben yine evimdeyim ve yine ortamı yumuşatıp, işleri yoluna koymaya çalışacağım.

He birde benim İstanbula geçiş yapma gibi bir istediğim vardı daha önce anlattım mı bilmiyorum. İlk dönem ortalamam yüksekti ancak geçiş yapmaya yeter mi bilmiyorum. Ama büyük ihtimalle bu dönem daha yüksek bir ortalama yapmam gerekecek. Vizeler iyi geçti , yani bence. İnşallah geçiş yapabilecek kadar ortalama yapabilirim. Henüz detayları araştırmadım. Hatta hatırlamışken size bu postu yazdıktan sonra şöööyyle bir araştırmaya başlayayım. (Parmağıma kırmızı iplik mi bağlasam aceba?!) Geçiş yapmam lazım çünkü ailemin süpermenliğini yapmak gibi bir görevim var, bu kutsal bir görev(!)

Veee eve geldim veee yine mutluyum. Çünkü annemin kucağında uyumak çok tatlı. Çünkü babamın destekçi konuşmaları çok rahatlatıcı ve ergen kardeşime sarılmak çok huzur verici.. Veee tabiki enn yakın arkadaşlarımı görmek muhteşem bir duygu... Artık İstanbulda olmanın tadını çıkarma zamanııı!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder