18 Haziran 2012 Pazartesi

Selam..

Ben geldim.. Yaklaşık on gün oldu ama anca gelebildim buralara. Malum gezme tozmacaa ^.^ Ankarada ineklememe inat, gezmememe inat, evde tıkılı kalmalarıma inat günlerdir geziyorum. Eğleniyorum dostlarımla, ailemle. Annemle beraber yemek yapıp eğleniyoruz. Arkadaşlarımla pikniğe, deniz kenarına falan gidiyoruz. Hatta ailecek 2-3 günlük bi Edirne-Çanakkale gezisi bile yaptık. Ablamı üniversiteden, Ergengerisini de liseden mezun ettiiik.

Haaa bizim Ergen gerisi de işe girmiş bide onun parasını yiyoruz. Çalışcakmış 3-4 ay. İyi yani iyi iyi. Bende iş arıyorum yiaa. Ama bulamıyorum. Çünkü bana kimse vermiyo üç aylık iş. Çağrı merkezi elemanlığı tam bana göre he. Konuşmayı deli gibi seviyorum biliyorsunuz genşler. Sabırlıyım, diksiyonum da düzgün. Efenime söyleyim kibarım da. Ama vermiyo kimse iş :(( Bulamazlar benim gibisini alsınlar işte. Neyse birazcıkın dertliyim dostlar.

Bide Manisa da arkadaş var bitane onun yanına gidecektim tatile. Amma iş bulamazsam daha erken bir zamana bile alabilirim Manisa işini. Bu da iş bulamamamın olumlu yanııı.

Bizim Tripkolik de gitti bodruma kamp yapmaya ya, eğleniyo kız denizlerde oh miss. İnatçı keçim de yaz okuluna gitcek 5 güne falan :( Ama o gitmesin yaaa. Ama zor bölümü napsın yavrucak. Gitsin okusun gelsin. Bende İstanbula geçiş için bakıyorum nete falan. Geçeyim de kurtulun benim  dilimden ya. Artık burası benim olsun. Blog alemini estiriyimmmmm** Kocaman öpüldüğğnüzz **


2 yorum:

  1. ha ha güldürdün beni.
    ya baksana avm ve hipermarketlerde her zaman iş var ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben devlet bursu alıyorum da onlar sigorta yaptıkları için bursum kesiliyo :( taksimde buldum iş ama bu sebepten dolayı gidemedim..

      Sil