24 Temmuz 2012 Salı

Günlük Gibimsi Vol-2

Bayadır yokum buralarda. 3 hafta falan olmuştur heralde. Alelacele amcamlar beni tatile götürdü ve geldiğimden beride toparlanamadım gençler. Telefonumda günlerdir yapılacaklar listemde "Bloga gir ve bak" adlı bir not var ve ben bi türlü onu hayata geçirip de listeden silemiyordum. Ve geldim ve gerçekleştiriyorum!

Bir gün babannemlerde otururken amcamlar geldi ve seni de tatile götürüyoruz dediler. He nereye nasıl ?? gibi soruları soramadan hemen valizimi hazırladım ve gecenin 3ünde yola çıktık. Sarımsaklı'ya gittik. Ayvalık'ın az ilerisinde, harika bir denize sahip, harika bir lunaparkı ve inanılmaz lezzetli Ayvalık tostunu yiyebileceğiniz bir yer. Amcam yengem 2 şirin kuzenimle harika bir tatildi. Resmen bayıldım oralara. Bol bol denize girdik, iskeleden atladık, bol bol meyve ve dondurma yedik. Hatta o kadar bol yemişimki tam 2 kilo almışım! Lanet! Bu tatilin en sinir olduğum kısmı. Hergün akşam yemeğine farklı bir yerdeydik. Ayvalık'a da gittik 2 kere falan. Ama Sarımsaklı daha güzel ^.^ Orası artık bizim mekan!

Birde İzmir'e amcamın askerlik arkadaşlarının yanına gittik. Buca ve Hatay'a. Onlar bizi gezdirdi baya. Piknik falan yaptık. Babamın askerliğini yaptığı Narlıdere askeri şeysinin önünden bile geçtik. İzmirin havası İstanbula göre daha güzel ya! Daha nemsiz...

İzmirden sonra tekrar Sarımsaklıya döndük. Sarımsaklıdan İstanbula dönerken de Susurlukta ayran içtik, çiğ börek yedik, Bandırmaya yine amcamın başka bir askerlik arkadaşının yanına gittik, oradan çıkıp Bursa Orhangazi'de yengemin akrabalarına uğrayıp evin yolunu tuttuk. Yani anlayacağınız baya bir uzun sürdü dönüş yolu...

Ama amcam sayesinde harika bir tatil geçirmiş oldum. Seneye de Didim'e babanlarla geliriz dediii. Bakalım seneye neler olurr! Hadi şimdilik ben kaçtım ^.^

(Merak etmeyin bi daha bu kadar özletmem kendimii :))


2 yorum:

  1. evet tatildeydin. ne güzel geçmiş. sarımsaklı, ayvalık tostu, izmir, bandırma, orhangazi. iyi geçmiş.
    :)

    YanıtlaSil
  2. evet güzeldiii :)
    başlarda tatilim sıkıcıydı biraz hareketlendi ve yeniden sıkıcı olmaya başladı :)

    YanıtlaSil