4 Temmuz 2012 Çarşamba

Sevgiler ^.^

Ben geldimm :)


Sakin, tatlı, sempatik bir tatilden döndüm. Çok kısa sürdü, doyamadım sanırım. Ama olsun, yine giderim :)
Bizim Etçil Şirin vardı bahsettiğim hatırlarmısınız bilmem. Onların yazlığına gittim Çandarlıya. Çok sakin bir yerdi. Bizim dışımızda çok az insan vardı. Böyle çok çok denize gireriz, serinleriz diye düşünmüştüm ama öyle olmadı. Çünkü deniz çoook soğuktu. Yaz günü bu sıcaklarda bildiğiniz donduk suda. Birde çok tuzluydu deniz.(Bi kaç kere yuttum tadını da biliyorum yani :)) Böyle sudan çıkınca kaşınızda  kirpiğinizde tuz kalıyo ilginç yani. Biz karadenizin sularına alışkın olduğumuzdan garip geldi bana. Ama kumu çoook güzeldi hep beni gömdüler kuma. Yattım içim ısındı ohh. Sonra.. Hayatımda ilk kez yakamozu gördüm. Gerçekten muhteşem bir manzaraymışş. Gece yattık şezlonglara bir yandan dalgaların sesi, bir yandan gülüşmelerimiz, yakamoz, birde elinizi uzattığınızda dokunacak kadar yakın duran yıldızlar.. Harika bir manzarası vardı oranın. Farklı bir atmosferi vardı. Birde bizim Etçil şirinin yakın  arkadaşı da vardı : Niyan Toli. Çok eğlendik hep beraber. Herkes mi şirin olur bir yerde. Annesi teyzesi kardeşi kuzeni büyük teyzesi.. Herkes çok misafirperver ve sempatikti. Ev de çok güzeldi. Herşey çok sade düzenlenmiş, herşey gerektiği kadardı. Beraber sofrayı kurduk beraber kaldırdık, yıkadık. Yemekleri çok güzeldi bir kere. Bol zeytinyağlı, içine bol sevgi katılmış, bol lezzetli yemeklerr!Sonraa..

Merkeze indik. Ama nasıl?? Otostopla! Orda otostopla bir yerden bir yere gitmek çok normalmiş. Hayatımda ilk defa otostop çektim. Merkezde benim Şekerlik Abidemle görüştük. Biraz rahatsızdı, çok duramadı bizimle. Okey oynadık beraber, yemek yedik. Sonra yine otostopla geri döndük. Etçil Şirinin böyle bool bool otostop maceraları varmış onları da öğrendim. Anlattı anlattı güldük hepberaber :) Son günümde de  Merkeze gittik. Ama onun öncesinde bol bol arabayla dolaştıktan sonra Denizköye gittik. Etçil şirinin çocukluğu orda geçmiş. Yani yazları. Oranın denizi daha sıcaktı ama yinede üşüdük :) Akşama Merkeze gittiğimizdeyse kendimi turist gibi hissettim. Dolaştık sahilde patlamış mısır yiyerek. Sonra hediyelik eşya
bakmak için takıcıların  olduğu yere falan gittik. Herkese mini mini hediyeler seçtim. Zeytinyağı da almadan olmaz tabii.. Onları da aldık mı evin yolunu tuttuuuk. Eve gelince valizimi hazırladım ve yattık. Gece de konuştuk biraz fısır fısır.. Sonra ben bindim ve geldim...

Böylece bitti Çandarlı tatilim. Seneye tekrar gidicem inşallah. İzmir çok şirin bir şehir. Çok fazla yerini gezemedim ama. Beyaz tek katlı evleri, taş sokakları, nemsiz havası, bol rüzgarlı akşamları.. Güzeldi, tatlıydı, istediğim gibiydi. Etçil Şirine, ailesine ve Niyan Toliye kocaaamaan bir teşekkürler. Onlar iyiki var ^.^

Buda bizim orada çokça dinlediğimiz sevdiğimiz bir şarkıı :)

2 yorum: