28 Ağustos 2012 Salı

Kahvaltını kraliçe, öğle yemeğini sade, akşam yemeğini ise dilenci gibi ye..

Al işte sana bir cümlede diyet programı. Bir kore dizisinden replik. Ama güzel tavsiye veriyorlar dizide. Bende hazır kilo almışken yine diyete giriyim dedim. Diyet dediysem sabah 1 kibrit kutusu kadar peynir , öğlen haşlama tavuk gibi değil. İstediğimi yicem ama yemeğe ek tuz katmadan, çay şekerini azaltarak, akşam 7den sonrada birşey yemeyerek. He birde ip atlıcam sabah akşam 200er kere. Yani dün başladım iyi gidiyor. Annem şuan patates kızartsa da hatta onun kokusuna içim gitsede yemicem. Çünkü ben iradeli bir insanım. Şişman değilim evet 55.8 kg kilom ama ben mutsuzum. Çünkü pantolonlarımın içine giremeyince moral olarak direk çöküyorum. Normalde 36-38 beden kıyafetlere bakarken şimdi 40 beden aramak kendimi kötü hissetmeme sebep oluyor. Ama ben başarıcam Ankaraya gidene kadar 52 olcam ^.^

Hepinizi de kocaman öpüyor size bu şarkıyı yolluyoruum :)

Bir arkadaşa gitsin bu foto. Hatta bu vosvostan bir gün onda da olsun ^.^

4 yorum:

  1. ha ha tamam tamam vericeksin tamam.
    :)
    52 okey.
    :)
    ip atlamak zor olmuyo mu.
    :)

    YanıtlaSil
  2. evet vercm bütün kiloları :)
    zor olmuyo ya tavan çok alçak değil ya atlıyorum salonda hop zıp ^.^
    alt katta babannem biraz bişeyler diyoda bende gel sende zayıflayalım dedim sonra bişey demedi. Şimdi mutluyuz ipim babannem ve ben :)

    YanıtlaSil
  3. Bunu ben de düşündüm ben de uygulayacağım. Dream High dizisinden bu. İp atlamak gerçekten işe yarıyormuş. Ve sabah kraliçe , öğlen normal , akşam da dilenci gibi yemek te işe yarıyormuş . Öyle diyorlar yani. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Dream High'dan ^.^ Ayrıca gerçekten tavsiye diyorum çok işe yarıyoo :)

      Sil