4 Ağustos 2012 Cumartesi

MİM:ACAYİP Mİ ACAYİP SORULAR


Kendisini okumaya bayıldığım, her postunu merakla beklediğim, kültürümü çokça arttırmamı sağlamış olan deeptone(http://sadevederin.blogspot.com/) mimlemiş beni bu harika mimde. Ama bu mimin benim için çok büyük bir önemi var. Çünkü bu benim ilk mimim. Bu yüzden öncelikle deeptone'a kocamaaan teşekkürler ^.^ İyiki varsın deep..

Mim soruları:

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz.Kalan 1 yılınızda ne yapardınız?

Bir pollyanna olarak hemen olumlu bakıp bıcır bıcır yaşamaya devam edebilirmiydim bilmiyorum. Belki ilk zamanlarda bunalıma girerdim ama sonra çaresi olmadığını anlayınca dolu dolu yaşamaya devam ederdim. En yakın arkadaşlarımla pijama partileri verirdim. Kilo alma problemim olmadığından dilediğimce pasta, börek vsvs bol bol yerdim. İstanbulda en sevdiğim yerlere gidip piknik yapardım en sevdiklerimle, özellikle ailemle. Yaz mevsiminde denizden hiç çıkmayıp, kışın karlara yatardım. Yağmuru, güneşi, taşı, toprağı hepsini doya doya hissederdim.

Fobileriniz, takıntılarınız var mı? Varsa neler?

En büyük fobim karanlık. Hayatta kalamam. O yüzden hayatta en nefret ettiğim şey elektriklerin gitmesidir. Zifiri karanlık olduğunda da çığlık çığlığa bağırırım zaten. Takıntı olarak da simetrim var. Herşey düzgün ve özenli olmalı. Dağınık bir odada asla ders falan çalışamam.

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiçbir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?

Hayatta en çok yaptığı şey arkadaşlarıyla takılmak olan ben intihar eylemi yapabilirdim. Bide neden ben neden ben diye düşünürdüm. Önce tek olduğumdan emin olmak için heryeri avare gibi dolaşırdım. Yaşamaya çalışırdım belki bir çiftliğe gidip sebze meyve yetiştirirdim aç kalmamak için. Etobur olduğumdan inek ve tavuk beslerdim bide.

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız, neden?

Bosnadan başlardım. Çünkü Bosna'ya boşnaklara karşı sempatim var. Saraybosna'yı, Mostar köprüsünü görmeyi gerçekten çok istiyorum. Orda Osmanlı zamanından kalma yerleri falan dolaşırdım. Ahhh Bosna aşkım depreşti!

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?

Şuana kadar hiç kurbağa öpmedim. Öpmem de sanırım. Çünkü vıcık vıcıklar. Ve ben vıcık vıcık olan şeyleri sevmem. Birde küçükken kuzenim bana 'bak burda kırboo var. sakın yaklaşma. ellersen elinde kocaman lekeler olur.' demişti. O yüzden ömrümün sonuna kadar yaklaşmıcam.

En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay?

Dün liseden bir arkadaşın evine iftara gittik. Erken gittiğimizden sadece kızlar vardık. Otururken en yakın arkadaşım gömleğimin bir yerinde delik olduğunu söyledi. -ki ben böyle şeylerde gerçekten çok takıntılıyım.üstümdeki herşey hep mükemmel olmak zorundadır.- Sonra bak burdada varmış dedi. O kadar  bozuldumki.. Bende dedim bu şilebezi çabuk yırtılıyo makinede. Görmemişim aynısından bir tane kankine al dedim. Ama çok yakın olmadığım diğer kızların arasında kendimi çok kötü hissettim.

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?

Telefon, selpak ve cüzdan. Bunun yanında birde parfüm.

Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmak isterdiniz?

İlk Aşk filminin olmasını isterdim. O film bir çocuğun gözünden anlatılıyor ama olsun. Güzel yani ilk aşkınla evlenmek falan. Öyle birşeyler olsun isterdim.

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız?

Giderdim ya. Gezmeyi görmeyi seviyorum sonuçta. Bir de ilk giden kişi olmak.. Ayrıcalıklı birşey tabi. Beni seçmesi de onur verici ama beni seçmeyip kimi seçicek dimi o da var. Tabi giderken inşallah ölmem nefes alabilirim diye dua ederek giderdim.

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?

Oooo istediğim yere giderdim. Hatta ilk olarak Üsküdar vapuruna binip bütün gün inmezdim ^.^


Mimlediklerim:

Serapus                   Kırmızı Başlıklı Pollyanna           Rapunzeliçe            
The Secret In My Eyes 

6 yorum:

  1. buradanda teşşeküür ederim hemen cevaplıyorumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduuumm çook güzel rapunzeliçee ^.^

      Sil
  2. çohoooş.
    :)
    bıcır bıcır polyana ol zaten hep.
    çığlık atıyosun ha.
    kırboo.
    :)
    boşnaklar.
    bak emir kusturica filmlerini izlesene.
    :)
    üsküdar vapuru eveet.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir yorumdur bu deep :)

      ben hep polly olıyım en iyi halim o :)
      evet karanlık çok ürkütücü bişi, o anda çığlık normal :)
      emir kusturica'ya da hemmen bakıyorum :)
      üsküdar iyidir iyi ^.^

      Sil
  3. geldiim :) hemen yazıcam mimini :)
    Teşekkür ederim çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim hemmen okuyorum bendee ^.^

      Sil