2 Ağustos 2012 Perşembe

Organize Olamayan Organizatör

Ramazan geldi hoşgeldii. Eski dostlarla bir arada iftar yemekleri de geldi ne iyi etti. Lise arkadaşları, ilkokul arkadaşları, mahalle arkadaşları, liseden kankiler derkeeeen hergün dolu dolu geçmeye başladı. Ama tabi bunların hepsi ne istiyor?? Tabiki organizasyon. Peki ben yapabiliyor muyum?? Tabiki hayır. Ama en vefalı dostlardan biri sayıldığım için; herkesin telefon numaraları bende, herkesin nerede olduğunu az çok ben biliyorum, e kimseyle küs  müs de değilim. Ben ne kadar "ben organizasyon yapmam." desemde aradan 2 gün geçmeden elimde telefonla orayı burayı ararken buluyorum kendimi. İşin içine hop diye atıveriyorlar beni.

Bugün ilkokul arkadaşlarıyla iftar yapıcaz. 3 kişi benimle iletişimde.  Ben topu başkalarına atıyorum onlar bana. Yok biri diyor ben onla konuşmuyorum sen mesaj atsana. Diğeri diyor Polly ben diyemem sen de. Böyle 1 haftadır yedim bitirdim kendimi. Peki bu sabah ne öğrendim ben? Organizatör arkadaş şehir dışındaymış geç gelecekmiş. E noldu peki? Tabiki top "organize olamayan organizatör" olan bana geldi. Yok rezervasyon yapılmadan olmazmış da. Yok kesin sayıyı bildirmemiz gerekiyormuş da. Ben ilgilenmicem dedim arkadaşım desem deee. O kadar millete haber veren ben olduğum için tabiki de sorunları benim halletmem gerekiyor. Dua edin de işin içinden çıkabileyim. Lisede yaptığım gibi berbat etmiyim herşeyi. Tövbeliydim ama yapcak birşey yok bozmam lazım!

P.S: İnşallah kafayı yemem...


4 yorum:

  1. mimledim seni.
    görüşürüz yinee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürlerr :) hemmen yazıyorum :)

      Sil
  2. ha haaaa ne güzel bişi eski arkadaşlarla iftar.
    yaparsın yaparsın.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neyseki yaptık ve oldu :)
      güzeldi eski dostlarla beraber vakit geçirmek ^.^

      Sil