16 Ağustos 2012 Perşembe

Polly Güzel Şeyler Buldu ^.^

Başıktan da anlaşılacağı gibi harika şeyler buldum bugün. Annemin bayram temizliğine başlamalıyız demesiyle kollar sıvandı tabii.. İlk başta salondan başlayalım dedik ve 3-4 saattir hala dolapların altını düzenliyoruz. Ama ben çok eğlendim. Neden sorun biiii. Çünküü ailemize ait güzel şeyler buldum ve onları fotoğrafladımm. Hemeeen ekliyorum benim 3.2'lik telefonumla çektiğim fotolarımıı ^.^

Bizim milyon yıllık fotoğraf makinemiz. Kullanmıyoruz ama o hep bizimle ^.^

Duvara iple tutturulmuş çok eski bir fotoğraf. Ama artık duvarımızda değil. Sanırım 80li yıllara ait :)


Ah babamın diploması bu. İlk defa görüyorum. Ama şok yakışıklı dimiğ ya yerim babişkomuu ^.^

Annemin robotunun parçaları. Bir kere bile kullanmamış. Ama ben hepsini deniyiciğimm :)

Şehirleri tanıtan yaklaşık sekize katlanmış kataloklar. Eskiden böyleymiş dimekkii..

Ergengerisi ve benim göbek bağlarımız. Ablamınki yok. Peki niye diye bir sorun. Çünkü onun göbek bağı okul bahçesine gömülü. Çünkü o okusun diye gömmüşler. Okudu büyüdü örtmen oldu o abisi ablası. Bu fotoğrafı annemin hala sakladığına inanamıyorum. Beyaz olan benim  ^.^

İlk defa gördüğüm bebeklik fotoğrafım. Ay çok tatlıyım yaa tipe geel :D

Annem ve babama gelen yılbaşı kartları. Eskiden herkes birbirine yollarmış. Nostalji olsun diye bende yapcam..

Daha birsürü bişey daha buldum. Yemek tariflerimi dersiniz. 79 yılına ait eşyaların garanti belgesimi. Evin tapusu. Babamın mayolu fotoğrafları. Ama çok güzeldi ciddeen ^.^

Şimdilik böylee. Sevgiyle mutlulukla kalın emii :))

2 yorum:

  1. ha ha ha hepsi çok hoş ablası.
    ya sahiden hepsini ilk defa mı gördüüün.
    ne heyecanlı ne keyifli bir durum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi değil ama bebeklik fotoğrafım babamın diplomasını falan ilk görüşüm :)
      karıştırdıkça da neler neler buldum ama gerçekten çok keyifliydi ^.^

      Sil