20 Ağustos 2012 Pazartesi

Rus'um Ankaraya Geliyorrrr

Evvet başlıktan da anlaşılacağı gibi 20 yıllık dostum Ankaraya geliyor. Hemde üniversite okumaya. Hemde aynı üniversite. Hemde aynı fakülte. Hemde aynı bölüm dicem ama yok değil :) Biliyorum ona kazandığı gün buraya onunla ilgili şeyler yazacağımı söyledim. Bekledi. Özür dilerim kuzum ama seni öyle alelacele uykulu modda anlatmak istemedim. Şimdi şöyle yayıla yayıla bi anlatıyım :)

Biz Rusumla ne ilkokulda nede lisede aynı çatı altında okuduk. Biz hep arada sırada birbirine giden gelen ama ona rağmen aralarına hiç soğukluk girmeyen iki arkadaşız. Küçüklükten beri hiç kavga da etmedik çok şükür. En son kavgamız herhalde bebeğimi niye yere attın falandır ^.^ İlk defa aynı sıraya geçen sene dersanedeyken oturduk. Ama bu sefer durum farklı. Hiç yaşamadığımız birşeyi yaşıyoruz. Aynı şehirde aynı okulda aynı binadayız. (Hatta aynı ev bile olabilir çalışmalar devam ediyor. :))

Ve bu haberi biz yanyanayken aldık. Tabi o gün bekledik bekledik açıklamadılar. Sürekli gözüm telefondaydı. Artık ümidi kestik bayramdan sonra açıklayacakları fikrinde karar kıldık. Gece 10-11 gibi Rusum beni çaya çağırdı. Balkonda oturmuş dertleşiyoruz. Onun çok yakın arkadaşlarından Havva aradı -çok severim kendisini ben oyy :))- Telefonda doğru düzgün çekmiyor bizim mahallede. Zar zor duyuyoruz sesini. Yani Rusum konuşmak için balkondan beline kadar sarkıyordu o derece. Neyse dediki sonuçlar açıklanmış. Biz bunu duyar duymaz hemmen bilgisayarın başına fırladık klavye bende fare onda. Giriyoruz ama nasıl heycanlıyız. Sonra açıldı sayfa nereye bakacağını şaşırıyor tabi insan. İlk gördüğüm yer Ankara oldu sonra Gazi sonra Çtl.. Ben bir çığlık kopardım nasıl sarılıyoruz birbirimize. Arkamızdada annesi ne ankara mı ya gerçekten mi falan diyo. Ama Rusum sakin ben çok fenayım. Sanki kazanan benim :) Evin kapısını açtı bas bas bağırıyo Rusum yengee yengeee diye. Herkese duyurduk o akşam.Hatta şu aşağıdaki kutlama çikolatalarından da boll boll yedik ^.^ O sevindi ama tam algılayamadı. Neyseki şuan algılamış durumda ayın 6sındada kayda gidicez :) Şimdiki konumuz: "Polly ben oraya ne götürcem ne lazım kayda neyle gitcez bileti gidiş dönüşmü alıyım" gibi sorular.


Ama biz mutluyuz umutluyuz huzurluyuz vsvs. Şimdi onu tebrik etme zamanıı. "Bravo Rus güzelim, tebrikler harikasın benim ateşböceğim-küçükken ona öyle derdim oda bana esmer bomba derdi eheheh- artık beraberiz, seni çok seviyorum, beni hiç unutma hep beni sev mucuka mucukaa" :))

2 yorum: