12 Ağustos 2012 Pazar

Sıkıntı Yıkanırmıki?

Geldim buralara. Güya ramazan sonuna kadar internete girmeyecektim, bilgisayarı açmayacaktım. Ama olmadı. Sıkılıyorum evde ya. Bunalıma girdim dün. Birde sürekli gelen giden misafir durumu var. İnsan rahatlayacak bir yer arıyor. Sürekli markete gidip gelmekle, evi silip süpürmekle, misafir ağırlamakla geçiyor günlerim. Gördüğünüz gibi harika bir ev kızı oldum. Ama bu beni sıktı. Ev kızlığının yanında yaptıklarım  televizyon izleyip kitap okumak.

Evet tatile girerken hayallerim bunlardı, ama farkettim ki ben Ankara'yı özledim. Biliyorum oraya gidince bu yazıyı okuyup "Yuh be ne demişim ben. Burası özlenilecek yer mi?" dicem. Ama burda da yapılcak şeyler bitti neredeyse.

Tamam televizyon karşısında yayılıp bütün gün olimpiyatları izlemek güzeldi. Hatta bütün sporların kurallarını, kim 2010da şampiyon olmuş, bizim sporcular naapmış gibi soruların cevaplarını falan baya öğrendim. Ama yatmaktan da bel ve sırt ağrısı çektim. Neyse dedim kitap okuyayım biraz. Okudum çok güzel vakit geçirdim, okuduğum kitaplar gerçekten çok güzeldi. Ama o da sıktı.

Fakat bugün farklıydı. Bugün istanbul harikaydı. Bugün inanılmaz yağmur yağdı. Bugün hava kapkara oldu, gri oldu, lacivert oldu. Bugün balkonda acayip ıslandık. Yağmurun tadına istediğimiz kadar vardık. Babamla harika vakit geçirdik. Kurulanmadık bile, kurumayı bekledik. Yaz yağmuru harika birşeymiş.


Öyle işte bütün sıkıntım bir yağmurla sona erdi. Yağmur bütün istanbulu yıkadığı gibi benim sıkıntılarımı da yıkadı. Ve ben babamı ne kadar sevdiğimi, ona ve istanbula nasıl bağlı olduğumu anladım. Ayrıca sana söylüyorum Ankara "Farkettimki seni hiç ama hiç özlememişim! Seni sevgilisi olmayınca sıkılıp eski sevgilisi özleyen ergen gibi özlemişim. Hatta benim sana eski sevgiliye verilmiş olan sevgim bile yok. Öyle işte Ankara sadece yanılmışım. Kusura bakma."

Şimdi yağmur yağınca bu yazının şarkısı olarak cem adrian dinleyelim diyecektim ama canım bunu dinlemek istedi. Bu da bu yazının şarkısı olsun.

4 yorum:

  1. ha haaaaa iyi bitmiş gün.
    :)
    ankara küsmesin sana.
    :)
    kimbraaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet çok güzeldii ^.^

      ankara küssün küsmesin o beni hep üzüyo :(

      kibra iyidir iyi :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. İlk fırsatımda hemmen yazıyorumm ^.^

      Sil