30 Ağustos 2012 Perşembe

Yahu olayı çözdüm ben!


Ya sorun ne biliyormusun duygularımın bozuk olması.
Yani bende bazı duygular yok.
Mesela ben aşık olamıyorum.
Ölümlere ağlayamıyorum.
Ekildiğimde takmıyorum.
İçimde birşeylerin ters gittiğini hissettiğimdeyse,
Bazı duyguları yaşamadığımı farkediyorum.
Ve bu durum berbat.
Etrafım çok kalabalık ama ben yalnızım ya.
Çünkü herşeye gülsem de herkesin güldüğü bazen saçma geliyor.
İşte o zaman gülmezsem garip karşılanıyorum.
Bazen  bazı şeyler çok karışık.
Bütün duyguların bende olmasını istiyorum ben.
Hepsi bu kadar.


4 yorum:

  1. ha haaaaa ama heeey çok güzel bişi ki bu sölediğin.
    aman öle kaaaaal.
    :)
    napcan duyguları yaaaa.
    :)
    hihiii polyannalar da depresyona girebiliyo muyduuu.
    :)


    ahtapotun akustiği varmış haaaa.
    çok tatlı.
    :)

    tebi çok kilo verdin zayıf düştün ondan girdin depresyona. bak babaannen daa çok kilo verdi amaaaaa.

    o da ip atlıyoooo.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlayasım var Deep ama sen beni güldürüyosuun :)

      Ebeeett pollyannalar da depresyona giriyolar ve ben bunu sevmiyoruuum!

      Ben verdim de kilo babanneme verdim sanırım o ip atlamadığı içiinn ^.^

      Sil
  2. CANIM BENDE DUYGULARIMIN FAZLALIĞINDAN ŞİKAYETCİYİM.
    KINAYA GİDERİZ KIZDAN ÖNCE BEN AĞLARIM
    CENAZEYE GİDERİZ BEN AĞLAR
    BİRİ YANIMDAN GEÇERKEN GÖZÜ DEĞER VAY NİYE BAKTI DİYE ALINIRIM
    ANLAYACAĞIN DUYGU PATLAMASI YAŞIYORUM VE BU HUYUMDANDA NEFRET EDİYORUM.
    GALİBA HİÇ OLMAMASIDA ÇOK OLMASIDA DERT.
    İNŞALLLAH ORTASINI BULURUZ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ama eksik olması çok olmasından daha acı..

      Sil