8 Eylül 2012 Cumartesi

ıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

Bir arkadaşa kızgınım. Bilgisayara oturunca hemen kalkasım geliyo. Çünkü artık onu tanıyamıyorum. Artık onun yanında kimsenin olmasına ihtiyacı yokmuş. Cevap vermedim sözlerine sinirlendim çıktım. İçimde patladı. Nefret ediyorum bazı şeyleri söyleyemeyip içimde patlamasından. Bir arkadaşına 6 yıl inanılmaz derecede değer verirsen böyle der tabi. Gel deyince gelip git deyince gidersen...Başkaları gibi olup kimseyi iplememek vardı ama karakterime ters napıyım. Argo konuşasım var ama yakışmıyo yapamıyorum. Sinirliyim gerçekten. Zaten diyetim berbat gidiyo aldıklarım dar geliyo. Ağlayasım var of.


4 yorum:

  1. herkesle iyi olacaksın ama kimseyi "o kadar da çok" sevmeyeceksin gayet canı yanmış biri olarak söylüyorum .. gelir geçer insanlar büyür merak etme zamana bırak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamana bırakıyorum zaten.. hayırlısı olsun ne diyim.. :)

      Sil
  2. of unut onu ya.
    :)
    diyette de boşver beeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unuttum unuttum şimdi daha sakinim :)
      Diyeti de boşverdim zaten, diyet yapıyorum dediğim herkes çok ters baktı çünkü :)

      Sil