9 Eylül 2012 Pazar

Eylül Olsaydı Benim Adım..

*Arka planda olsun bu ama*

Eylül gelmiş dediler
Baktım sokağa, anlamadım.
Geldiğini anlamak için kısa kolluyla çıkıp,
Akşam üşümek gerek dediler
Çıktım akşam sokağa
Hafif bir esinti var sanki
Böyle o ılık rüzgarı hissedince 'mmmm' diyor insan
Gözlerini kapatıp, ağzında hafif gülümseme oluyor.
Ağzına yazın ilk dondurmasını aldığında,
Baharda ilk çıkan papatyaları kokladığında,
Karı eline ilk alışında oluşan his gibi işte..
Mevsim değişikliği adı bunun.
His değişikliği..
Ruh yenilenmesi..
Adına  ne koyarsanız koyun Eylül farklı işte.

Adım Eylül olsaydı benim
Anlamını böyle severek anlatsaydım
Tat alarak..
Dokunur gibi, hissederek..

Eylül böyle hissettirir işte.
Birde ağaç yaprakları sarılı, kahverengili bir dökülsün
Yağmurda biraz üşüdüğümüzü hissedelim
Sonbaharın tadı çıksın,
O zaman ben 'ben' olurum işte..



2 yorum:

  1. ah ah ama çok güzel anlatmışsın.
    eylül en sevdiğim ay sonbahar en sevdiğim mevsim ve eh ancak bu kadar güzel anlatılır.

    yapraklar, yağmur, gelsin.

    bi deeee, we wont give up yaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ama çok sevindim ki :)
      Hem sonbaharı hem eylülü hem we wont five up'ı sevdiğin için hemde güzel yorumun için ^.^

      Sil