5 Eylül 2012 Çarşamba

Günlük Gibimsi Vol-3

Bu tatlı şeye manyak demişler ama yazık :(
Yoğun bir haftasonu ve sıkıcı bir hafta başlangıcından sonra yine buralardayım. Ara sıra uğruyorum aslında ama içim sıkılıyor çıkıyorum. Ya evet söylüyorum ben harbiden Ankarayı özledim. İstanbuldan sıkıldığımdan değil, hakikaten arkadaşlarımı özledim.

Hatta haftasonum çok komik geçti. Sünnet düğünü vardı cumartesi günü yakın bir akrabamızın. Giyindik şıkır şıkır, taktık ayaklarımızı platform topukları burdan taaaaaaaaa Kurtköye gittik. Yani burdan İzmit kadar var. İzmite yakın zaten orası. Neyse böyle yeşillikler arasında bir restoranda olcakmış. Oh dedim salon değilse daha rahatız. Zaten azıcık kişiydik. Sadece yakın akrabalar ve bir-iki arkadaşla komşu. Aslında ben hanımkız olup oynamayacaktım. Ama çok ısrara dayanamıyorum ben. Zarla zorla kaldırdılar ablamla beni. Böyle oynıcaz ama hopbidi hoppidi değil. Hanımkızca oynıcaz. Sonuçta ablamda örtmen oldu öyle haldurhuldur oynayamaz. Neyse döktük kurtlarımızı. Hatta yengemi, halamı, yıllardır oynamayan amcamla babamı bile kaldırdık. Çok hoştu çok güzeldi. Sünnet çocuğunun dedesi şapkayı, pelerini birde asayı alırsa nolur. Çok komik olur. Hatta bizim manyak ailemizin manyak insanları onu çeker face'e atar. Gül gül öldük o gün ya. Gerçekten normal bir aile değiliz. Herkes matrak. Yani böyle olunca hepimiz birer sitendapçı modundayız. Hayatımız dizi olsa, en absürt dizi biz oluruz ^.^

O gece karşıda amcamlarda kaldık. Gırgır şamata ordada devam etti. Pazar günü de sünnet çocuğunun ailesi falan geldi. Evde olduk mu 18 kişi. Bir evde o kadar kişi olursa nolur. Nolur sorarım sanaaağğğ??

Şimdi yengem çok güzel etli ekmek yapar.Ama varya herkes parmaklarını yer istisnasız. Bizim ergengerisinin de çiğköftesi meşhur. O zaman dediler haydi kolları sıvayın. Bir oraya koşturuyoruz bir buraya. Neyse kadınlar koşturdu erkekler Gs maçını izlediler. Sonra ben parmağımı kestim çok kanadı tütün bastılar falan kaçtım ordan oh. Çok yorulmuştum zaten. Yedik içtik yıkadık falan derken birde pasta yedik mi. Bizim göbekler oldu koccumaaaaaaaan. Zaten manyak bir aileydik şimdide baskül ailesi olduk iyi mi ?!

Gecenin 2sindede eve dönüş yaptık. Bol bol uyuyorum geldiğimden beni. Orda çok yorulduğumdan ve terleyip üşümemden dolayı hafif bir grip atlattım ama şimdi iyiyim. Birazdan İnatçı Keçim gelicek. Temizliği hallettim kurabiye yapcam şimdi.

İşte bu kadaaaaaaaaaaan. Sevgilerle Yerli Polly.

4 yorum:

  1. Geçmiş olsuun, parmağın iyidir umarım tatlım. :)

    Bi de bence ablana ısrar etmediler hiç di miii. :)
    Israrsız oynar o yahu hep, ısrarla oturtuyoduk onu biz, ah bilmezsin.
    Şaka tabi. :D
    Örtmen olsak da oynarız şıkıdım şıkıdım. :D
    Öpüyorellaa. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parmağım iyi artık bandı da çıkardım ben ve parmağım mutluyuz :)

      ablam dedi zaten oynayalım nolcak diyee yarı edirneli o çünküü oynadık güzel güzel :)

      bende seni kocamaan kocamaan öpüyorum serap ablacıımmm :))

      Sil
  2. allam ya ne güldüm ama.
    ha haaaa oynak ve gürbüz aile haaa.
    :)
    çok tatlıymış.
    parmağına da geçmiş olsuuun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biraz garip bi aile olduğumuz doğru :)
      ama parmağım iyi, geçti yani sağolasın Deep :)

      Sil