20 Eylül 2012 Perşembe

Hazırlıklar.. Hazırlıklar..

Yorgunum, yoğunum. Günlerdir dur durak bilmeden bir oraya bir buraya koşturup duruyorum. Artık bacaklarımda kollarımda derman kalmadı. Mutsuz muyum? Hayır. Ama bir an önce Ankara'ya gidip herşeyin düzene girmesini istiyorum.
Ablam ücretli öğretmenliğe başladı bu hafta. Bu sebeple bugün ona bir ton kıyafet almak zorunda kaldık. 9-10 saat alışveriş merkezinde o mağaza senin bu mağaza benim dolaştık. Ha birde dersaneye yazıldı Kpss için. Anlayacağınız bu seneki gelirimiz ablam ve ergengerisinin dersane masraflarına gidecek.
Bense Ankara'da kendi yağımda kavrulucam. Zaten ders seçimleri de tamamlandı. Programda belli. Sabahtan öğlene kadar ders var. Oh mis. Bütün günüm bana kalıyor. Geçen seneki gibi yoğun- çok yoğun olmayacağım. Kendime, kitaplarıma ve internete zaman ayırabileceğim. Bu mutlulukla da dün valizimi hazırlamaya başladım bile. Eksikleri not alıp, gidermeye çalışıyorum. En sevdiğim kısım burası. Eksikleri almak! Bir bakım çantası hazırladım bayılırsınız. Aaa hatta durun burda göstertiyim. O kadan uğraştııım ^.^


Gideceğim için de hem mutluyum hem üzgünüm. Garip bir duygu bu. Ruh halim bir öyle oluyor bir böyle. Biletleri de aldım bugün. Rusum, annesi ve ben cuma gecesi yola çıkıyoruz. Belki bu son postum olabilir İstanbul'dan yazdığım. Ama özleyeceğim buraları. Sizde beni özleyin e mi? Kendinize de çok iyi bakın. Kocaman öpüldüğğğğnüzz :))

                                                 Sevgilerle Yerli Polly ^.^

3 yorum:

  1. hadiii iyi yolculuklar.
    gidince herşey güzel olur alışırsın ankara da güzel yer.
    ivit çantan hoş olmuş.
    :)

    YanıtlaSil
  2. merabaaa.
    net kafeden girip meraba de bariiii.
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meraba deeeeeppp :) geldim artık geldim 10 gün burdayımm :))

      Sil