8 Kasım 2012 Perşembe

'Depresyondan Çıkaran Şarkılar' Mimi..

Çok yapmak istediğim bu mimde melek bahar mimlemiş benii. Nede iyi etmiş :) Ona kocaman kocamaaaaaaaaan sevgilerimi sunarak zevkle sıralamaya başlıyorum şarkılarıı... ^^

Önceee en deli şarkım Nolur Nolur Nolur gelsin Yasemin Mori'den. Zira ben bu şarkıda deliriyorum. Evet canlarım bildiğin manyaklaşıyorum ben bu şarkıda. Böyle "nolur nolur noluuuuuuğğğğğğğ" diye bağırıyorum zıplıyorum falan. Öyle yani bence bu şarkı sizi depresyondan çıkarıp kendinize gelmenizi sağlayacaktır.

Sonraa efenime söyliyim Awolnation'dan "Not your fault" da beni bütünn dertlerimden uzaklaştırır. Hele nakaratı söylerken böğürmek çok eğlenceli oluyor. (Tabi anneniz kafanıza terlik fırlatmıyorsa ^.^)
Ama yüksek sesle dinlemeniz lazım yoksa bir işe yaramaaaaz.

Birdeee bu mimi ilk okuduğum semmma Lilly Allen'dan smile'ı paylaşmıştı. Benimde aklıma onun f.you şarkısı gelmişti. Çünkü ben bu şarkıda çok eğleniyorum.Klip de çok şiriiin. Yubaaaaaaaaaaaaaaa ^.^

Tabiii depresyondan çıkmak deyince Athena'yı atlamamak gerekir. Ondan da çılgın bir şarkı 'Arsız Gönül' gelsiiin..

Ama şimdi Greenday'i de atlamak olmaz. Onunda 'Know your enemy' şarkısı size gelsin genşler. 


Şimdi bu şarkıları dinledikten sonra hala depresif takılanlara sesleniyorum:"E bu kadar coşkuya zıplamaya hala baygın baygın sohbahar havasında takılıyorsanız yuh size beee. Gidin dondurma falan yiyin. Olmadı incecik giyinip donun dışarda. Bakın ne acılar var uleynnnnn" 
Öyle işte. Bende ne havaya girdim he. Neyse gideyimde vize çalışayım ben. Sevgiler..

2 yorum:

  1. mimin çok eğlenceli olmuş canım. şarkılar süper olmuş :)

    YanıtlaSil