15 Kasım 2012 Perşembe

Film Film Film - Mim-

Selam gençlerr..
Kaç gündür elim 'yeni kayıt' butonuna gidiyor ama bir türlü yazmak içimden gelmiyordu. Bu yüzden sürü sürü boş taslaklarım var listemde. Neyse lafı uzatmadan benim bu suskunluğumu bozacak bir mim geldi sevgili Melodram'dan. Bende bekletmeden yazıyım dedim. Evvet başlıyorummm ^.^

- Hayatınız bir film olsa hangi filmde başrol olmak isterdiniz?
Kessinlikle Sherlock!
Biliyorum Sherlock Holmes olması biraz garip. Hatta o bir erkek. Belki daha duygusal daha romantik filmlerden birindeki çoğarika bir kız olmak isteyebilirdim. Ama şuana kadar ben hep sherlock olmak istedim. Zekası, tavırları, umursamazlığı, ufak ayrıntıları yakalaması.. Hep bu özellikleri beni etkilemiştir. İlk iki filmini de ağzım açık izlemiştim zaten. Hatta bununla da yetinmeyip bir de 'Sherlock' dizisine başlamıştım. Dizi hala devam ediyor bayılıyorum Sherlock'a.

SherlockSherlockSherlockSherlock kalpkalpkalpkalpkalpkalpkalpkalpkalp


-Sizi en iyi anlatan, en unutulmaz film sahnesi hangisi olurdu?

 Hani Titanicte Rose yaşlanınca olayları anlatıyor ya. Orada yaşlı Rose şu cümleyi kurmuştu: 
"Bir kadının yüreği, sırlarla dolu bir okyanustur."
İşte bu cümle beni en iyi anlatan cümle bence. Kocaman bi kalbim var benim. Hatta içinde kimsenin bilmediği bir çok sır. Duygularımı genelde belli etsemde, içimde yaşadıklarımı kimse bilmiyor. (Çok gizemli , bi havalı, çok bi coool oldum he ^.^)

- Aklınızda en çok yer eden, adeta başucu cümleniz olan replik hangisi?

Çok bilindik ama benim en etkilendiğim replik:
"Korkun seni mahkum eder, umudun seni özgür bırakır."  -Esaretin Bedeli-

- Fimlerle adeta bütünleşmiş o güzelim film müziklerinden favorileriniz hangileri?

En sevdiğim, her dinlediğimde tüylerimi ürperten, duygusal bir şarkı 'Anlamazdın.'


Şimdilik hepiniz hoççakalıın :))

4 yorum:

  1. çok güzel olmuş canım mimin. ve teşekkür ederim. en kısa zamanda yapacağım.

    YanıtlaSil
  2. "Bir kadının yüreği, sırlarla dolu bir okyanustur."
    mükemmel bir cümle gerçekten de...
    bir kadının yüreğinde neler olduğunu kestirmek bence imkansızla eş değer..
    Çok tatlı ve güzel olmuş Sherlockkk :P =)))

    YanıtlaSil