8 Kasım 2012 Perşembe

Londra gibi Ankaradan Meraba!


Sucuk olmuş öğrenci modeli oldum bugün ben. Okula yine koşarak gittim. Yine koşarak geldim. Evet ulaşım şeklini koşarak yapıyorum ben. Özellikle üşürsem hep koşarım... Neyse dün ben okuldan eve erken gelmiştim o zamanlar yağmur yağmıyordu. Akşam yağmış ama ben tınlamadım. Sabah kalkıp yine derse on dakika kala evden çıktığım için dışarıda beni nasıl bir havanın beklediğini de bilmiyordum. Apartmandan çıkasıya soğuk çok soğuk bir rüzgar yüzümü acıtsa da 4 katı tekrar çıkamazdım, zaten derse de geç kalmıştım. Biraz yürüdüm ama doncam yani biraz daha yürüsem. Geriye döndüm anahtarı unuttuğumu farkettim. Sabahın o saatinde de dersi olmayan diğer arkadaşlarımı uyandıramazdım. Bende yapcak bişey yok yola devam dedim kendime. Başladım hızlı hızlı yürümeye. Ama rüzgar ters yönde, yağmurda. Yüzüm kıpkırmızı oldu burnum dondu. Bende ankaraya 1 günde kış nasıl gelir onu öğrenmiş oldum. Hatta öğle arası yemekhaneye gidip gelene kadar sırılsıklam oldum. Ay çok soğuktu bir daha ürperdim he. Allahtan evimiz sıcacık, anne kucağı gibiii ^.^
 Bende şimdi ders çalışmaya karar verdim. Malumunuz vizeler yaklaşıyorMUŞ. Şimdi sıcak yatağıma giriyimde ders çalışayım ben. Cici cici notlarımı düzenliyim. Şimdilik hoççakalıın :))

Not: Ankarada yaşayıp bu saate kadar dışarı çıkmayanlar size sesleniyorum. Montunuzu botunuzu giymeden, şemsiyenizi almadan sakın dışarı çıkmayıın! Saygılar.

7 yorum:

  1. konya'da aynı. ben hasta olma arefesinde olduğum ve çok üşüdüğüm için kalın giyinmiştim. Ama şemsiye almamıştım. neyse işten çıkıp eve giderken bi yerden alırım. ama senin yerinde olmayı isterdim. okulun kıymetini bil. o vize ve final haftalarını bile özledim yaaaaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stresi olmasa bende seviyorum aslında :P
      e sende yazıl bi okula en azından açık öğretime :) özledim gider birazcık :)

      Sil
  2. Yüksek lisans yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo sustuum o.O
      ama o da benim hayalimkiiii :))

      Sil
  3. ama hem çalışıp hem yüksek lisansı yürütebilir miyim bilmiyorum. arkadaşlarım yüksek lisansı yapmak için çalışmıyorlar. Ama yaparım yaaaa ben neleri yaptım demi ama :)))))

    YanıtlaSil