19 Kasım 2012 Pazartesi

Polly bigün ölecek.

Vizelerden nefret ediyorum. İki gündür karınımın ağrısı geçmiyo çok fena üşütmüşüm. Kivimi özledim. Yemek  yapmak çok yorucu. Bazı hocalar aşırı kasıyo buna gerek yok. Yarın osmanlıca sınavım var ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Sanırım ayvayı kiloyla yedim. Pharmaton vitamini ne de pahalı öyle. Sanırım iğrenç kokulu B12 vitaminini içmeye devam etmem gerekecek. Şuan içtiğim çayın tadı çok kötü. Lipton dışındaki çayları sevmiyorum. Annem dün en sevdiğim yemekleri yapmış evimi özledim. Bu aralar hep babalarla ilgili yazılar okuyorum ve babamı çok ama çok özlediğimi farkettim. Fatura yatırmak çok sıkıcı bir iş. Vize zamanı nefes almak bile beni yoruyor. Gördüğünüz gibi bunalıma girdim. Haftaya bugün 'yarın saat 15.00da özgürlüğümü ilan edicem' diyebilicem. Sınavlardan sonrada eskişehire gitcem. Buraları çok özledim. Sınavlardan sonra görüşürüz. Hoççakalın...

4 yorum:

  1. Kolay gelsin. Başarılar diliyorum sınavlardaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook çoook teşekkür ediyoruum :)

      Sil
  2. umarım sınavların çok güzel geçer. başarılar şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarımmm :) çookk sağol canm benımmm ^.^

      Sil